راهنمای معامله و نگهداری ارزهای دیجیتال در ایران

معامله و نگهداری ارزهای دیجیتال در ایران
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3019 نفر

راهنمای معامله و نگهداری ارزهای دیجیتال در ایران

بیت کوین و آلت کوین ها نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. تا جایی که بسیاری معتقدند ارزهای دیجیتال کم کم جایگزین ارزهای فیات می شوند. با بیشتر شدن محبوبیت این ارزها، سوالاتی هم برای کاربران ایجاد می شود. یکی از آنها نحوه ی نگهداری و معامله ی آن هاست. مخصوصا با توجه به اینکه ایران تحریم است، این سوال بیشتر ذهن مخاطبین را درگیر می کند.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال (ترید کردن) نیازمند یک کیف پول هستیم. کیف پول رمز ارزها با کیف پول های معمولی متفاوت است. نیاز است تا خوب آن ها را بشناسیم تا بدانیم کدام از بقیه امن تر است.

انواع کیف پول های ارزهای دیجیتال کدامند؟

کیف پول ارز دیجیتال، نرم افزاری است که به منزله ی یک رابط بین شما و بلاکچین عمل می کند. این کیف پول ها به دو دسته ی گرم و سرد تقسیم می شوند. کیف پول گرم کیف پولی است که به اینترنت متصل میشود. دسترسی به سپرده و استفاده از این نوع کیف پول ها ساده تر است. برای همین برای کسانی که قصد انجام معاملات مکرر را دارند، می تواند گزینه ی بهتری باشد.

در مقابل، کیف پول هایی که امکان اتصال به اینترنت را ندارند، کیف پول سرد نامیده می شوند. کیف پول های سخت افزاری از این دسته هستند. این کیف پول ها امنیت بالایی دارند. اما از نظر دسترسی خیلی کاربر پسند نیستند.

چه کیف پولی برای من مناسب است؟

اگر قصد شما سرمایه گذاری بلند مدت یا میان مدت است، کیف پول های سخت افزاری برای شما مناسب تر است. چون به نظر می رسد در این شرایط امنیت اولویت بیشتری دارد. اما فراموش نکنیم خرید و فروش با این کیف پول ها آسان نیست. اما اگر تراکنش های شما زیاد است، کیف پول های نرم افزاری به جهت آنکه امکان دسترسی به شبکه اینترنت را دارند، گزینه ی مناسب تری است.

البته ارزی که می خواهید با آن کار کنید نیز بسیار مهم است. کیف پول ها همه ی ارز های دیجیتال را پشتیبانی نمی کنند.

به دلیل تحریم ها، بعضی از کیف پول ها از ارائه خدمات به ایرانی ها امتناع میکنند. پس لازم است برای انتخاب کیف پول مناسب موارد زیر را در نظر بگیریم

  • هدف من از خرید ارز دیجیتال چیست؟
  • من قصد سرمایه گذاری یا استفاده از چه ارزی را دارم؟
  • آیا این کیف پول ارز مرا پشتیبانی میکند؟
  • آیا این کیف پول به ایران خدمات می دهد؟

پیشنهاد می کنیم حتما اطلاعات خود را با مطالعه ی بخش مختلف معرفی کیف پول ها بالا ببرید و سپس کیف پول مناسب را انتخاب کنید. فراموش نکنیم که با داشتن اطلاعات بالا و مناسب درباره ی این موضوعات می توانیم امنیت دارایی های خود را تامین کنیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx