تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4844 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش

در حالی که بیت کوین در بازه ۴۷ هزار دلاری در نوسان بوده،‌ برخی از آلت کوین ها به اوج خود رسیده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در روندهای صعودی قدرتمند، افت قیمت معمولا بین یک الی سه روز طول می کشد چون گاوها با انتظار افزایش قیمت در آینده حجم خریدها را در قیمت های پایین افزایش می دهند. همین اتفاق نیز برای بیت کوین در ۱۱ فوریه رخ داد.

نمودار بیت کوین

بازه روانی ۵۰ هزار دلاری ممکن است مانند یک بازه مقاومتی رفتار کند. درصورتی که بیت کوین از این بازه عبور کند، احتمال صعود تا ۶۰۹۷۴ دلار وجود دارد. اما عدم افزایش قدرت روند صعودی بعد از رسیدن به بالاترین سطح تاریخی در ۱۱ فوریه، نشان می دهد که عزم کافی برای خرید در سطوح قیمتی بالا وجود ندارد. اگر گاوها به روند صعودی ادامه ندهند، برخی از تریدرها ممکن است به قصد سود دست به فروش بزنند. درصورت وقوع این مسئله بیت کوین ممکن است تا ۴۱۹۵۹ و سپس ۳۹۸۹۵ دلار سقوط کند. درصورتی که بیت کوین تا بازه ۳۵۱۸۰ دلار سقوط کند، خرس ها کنترل را از گاوها پس خواهند گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

خروج اتریوم از بازه ۱۶۸۰ – ۱۸۳۵ دلاری نشان می دهد که گاوها بر خرس ها چیره شده اند. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI نیز زیر محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها مسیر همواری را پیش روی خود دارند.

نمودار اتریوم

درصورتی که گاوها موفق به حفظ روند صعودی شوند و از بازه مقاومتی روانی ۲ هزار دلاری پیش روی خود عبور کنند، صعود تا ۲۵۰۰ دلار محتمل خواهد بود. اما درصورتی که اتریوم به زیر ۱۶۸۰ دلار نزول کند، ‌احتمال کاهش هر چه بیشتر قیمت تا بازه ۱۵۶۸ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۱۱ فوریه ریپل از مقاومت پیش روی خود عبور کرد و روند تا به کنون صعودی بوده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۲ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده دست بالای گاوها می باشد.

نمودار ریپل

گاوها قصد دارند تا قیمت را تا بازه ۰.۶۵ دلار و سپس ۰.۷۸ دلار افزایش بدهند. درصورتی که گاوها از بازه ۰.۷۸ دلاری عبور کنند، امکان صعود تا یک دلار وجود خواهد داشت. اما درصورت نزول قیمت به زیر سطوح فعلی یا بازه مقاومتی پیش رو،‌ ریپل ممکن است تا ۰.۵۰ دلار سقوط کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش موفق شده از بازه مقاومتی ۵۳۹ دلاری پیش روی خود عبور کند. با این عبور، احتمال افزایش قیمت تا بازه های ۶۳۱.۷ و سپس ۷۴۵ دلاری وجود دارد. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI بالای ۶۵ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند.

نمودار بیت کوین کش

اما درصورت کاهش قیمت و نزول به زیر بازه ۵۳۹ دلاری، بیت کوین کش در روزهای آتی در بازه ۵۳۹ – ۳۷۰ دلاری قرار خواهد گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx