تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1330 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

لیست شدن کوین بیس (COIN) در نزدک به عنوان یک نقطه کانونی تعیین کننده قیمت بیت کوین و آلت کوین ها در کوتاه مدت خواهد بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۱۳ آوریل بیت کوین از مقاومت ۶۱۸۲۵ دلاری پیش روی خود عبور کرد که بیانگر تداوم روند صعودی بود. این صعود تند با تکمیل الگوی سر و شانه برعکس هدف صعود به ۶۹۵۴۰ دلار را دارد.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸۷۱۳ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۳ قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. با این وجود به نظر نمی رسد بیت کوین روندی عمودی شکل داشته باشد. معمولا بعد از عبور از یک سطح حیاتی، قیمت دوباره دچار اصلاح می شود و به سطح گذشته باز می گردد. در این مورد، بیت کوین ممکن است به ۶۰ هزار دلار نزول کند. درصورتی که این سطح به یک حمایت تبدیل شود،‌ روند صعودی ادامه خواهد داشت. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، با افزایش حجم فروش این ارز ممکن است حتی به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۵۲۴۱ دلار) سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱۳ آوریل اتریوم از مقاومت ۲۲۰۰ دلاری عبور کرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۴۰ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۷۰ قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعود است.

نمودار اتریوم

حالا گاوها برای ادامه روند صعودی، با هدف رسیدن به ۲۶۱۸ دلار تلاش خواهند کرد. اما درصورت نزول قیمت از سطوح فعلی، اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۸۵ دلار) نزول کند. درصورت عدم افزایش قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و نزول به زیر این حمایت، با افزایش یافتن فروش، این ارز ممکن است تا خط روند سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

روند صعودی ریپل با عبور از ۱.۵۰ دلار در ۱۳ آوریل ادامه یافت و این ارز تا ۱.۹۶ دلار صعود کرد. اما این ارز با دفاع خرس ها از بازه روانی ۲ دلاری نزول کرد.

نمودار ریپل

در روند نزولی اولین حمایت بازه ۱.۴۳ دلار خواهد بود. درصورتی که این حمایت شکسته شود، ریپل ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۵ دلار) نزول کند. چنین اصلاح عمیقی بیانگر دامپ از سوی تریدرها خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

بالاخره در ۱۳ آوریل پولکادات از بازه خارج شد و از مقاومت ۴۲.۲۸ دلاری پیش روی خود عبور کرد. اما دوباره پولکادات به زیر این مقاومت نزول کرده که نشان دهنده فروش در سطوح بالا است.

نمودار پولکادات

درصورت تداوم روند نزولی به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۹.۷۸ دلار)، پولکادات ممکن است تا ۳۲.۵۰ دلار سقوط کند. اما در صورت افزایش قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، گاوها دوباره برای عبور از مانع ۴۶.۸۰ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت روند صعودی ممکن است تا ۵۳.۵۰ و سپس ۵۷ دلار پیش روی کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx