تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1296 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

در حالی که بیت کوین در تلاش برای جبران ضررهای اخیر خود است، اتریوم با حرکت به سطحی جدید، برخی از آلت کوین ها را با خود همراه کرده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

همانطور که از دم بلند کندل استیک در سه روز گذشته قابل مشاهده است، گاوها با افزایش حجم خرید قیمت بیت کوین را به سطح ۵۴۰۰۰ دلاری افزایش داده اند. با این وجود آنها موفق به عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۷۶۹ دلار) نشده، که از یک حمایت به یک سطح مقاومتی تبدیل شده است.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸۲۸۰ دلار) نزولی شده و شاخص RSI زیر ۴۳ قرار گرفته است که حاکی از برتری خرس ها است. درصورت نزول قیمت به زیر میانگین های متحرک، احتمال سقوط به زیر ۵۴۰۰۰ و سپس ۵۰۴۶۰ و در نهایت ۴۳۰۰۶ دلار افزایش خواهد یافت. اما درصورتی که قیمت از ۶۰۰۰۰ دلار عبور کند، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد. عبور از ۶۴۸۴۹ دلار با جذب تریدرهای لحظه ای، روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۰ آوریل اتریوم با قدرت قیمت خود را از ۲۰۴۰ دلار افزایش داد که حاکی از حجم خرید بالا در سطوح پایین بوده است. این موضوع احتمالا باعث جذب تریدرهای کوتاه مدت خواهد شد.

نمودار اتریوم

صعودی بودن میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده مثبت حاکی از برتری گاوها است. در صورت عبور اتریوم از بالاترین سطح خود یعنی ۲۵۴۵ دلار، این ارز ممکن است تا سطوح ۲۷۴۵ و ۳۰۰۰ دلار صعود کند. اما در صورت عدم عبور از مقاومت پیش رو، اتریوم در روزهای آتی در بازه ۲۰۴۰ – ۲۵۴۵ دلار در نوسان خواهد بود. اگر این آلت کوین به زیر ۱۹۰۰ دلار نزول کند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل ریپل (XRP)

در  حال حاضر گاوها در حال دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۶ دلار) هستند. صعودی بودن میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده مثبت حاکی از برتری نسبی گاوها است.

نمودار ریپل

حالا ریپل ممکن است تا ۱.۵۶ دلار صعود کند. انتظار میرود گاوها در این سطح با مقاومت شدید خرس ها رو به رو بشوند. درصورتی که ریپل از این مقاومت نزول کند، قیمت ممکن است تا ۱.۱۰ دلار کاهش یابد. اما درصورت افزایش قیمت به بالای ۱.۵۶ دلار، ریپل ممکن است تا ۱.۸۰ و سپس ۱.۹۶ دلار صعود کند. در صورت عبور از این مقاومت، روند صعودی بعدی ریپل آغاز خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۲۰ آوریل پولکادات از ۳۱.۵۵ دلار عبور کرد،‌ اما امروز گاوها در استفاده از این فرصت برای صعود هر چه بیشتر دچار مشکل شده اند. این موضوع حاکی از تردید گاوها در خرید در سطوح بالا است.

نمودار پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸.۹۶ دلار) نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها است. نزول قیمت از میانگین های متحرک بیانگر فروش در رالی ها خواهد بود. چنین موضوعی احتمال نزول به زیر ۳۱.۵۵ و سپس ۲۶.۵۰ دلار را افزایش خواهد داد. اما در صورت عبور قیمت از میانگین های متحرک، مسیر برای صعود به سطوح ۴۲.۲۸ و سپس ۴۸.۳۶ دلار هموار خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx