تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1294 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و کاردانو

با حرکت بیت کوین به سمت بازه ۵۵ هزار دلاری، برخی از آلت کوین ها در حال کسب سودهای دو رقمی هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تاریخ ۲۵ آوریل تا ۴۶۹۸۵ دلار سقوط کرد اما خرس ها موفق به حفظ قیمت در سطوح پایین نشدند. این موضوع بیانگر حجم بالای خرید گاوها است که باعث افزایش قیمت به کانال ۵۰ هزار دلاری شد.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۳۸۵ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در ۴۵ قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها تاکنون است. انتظار میرود که خرس ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دفاع کنند. نزول قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیانگر نزولی بودن دیدگاه و فروش در رالی ها خواهد بود. در این شرایط خرس ها برای نزول بیت کوین به سطوح ۴۶۹۸۵ دلار و سپس ۴۳۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. برخلاف این دیدگاه در صورتی که نزول بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ شدید نباشد، این موضوع بیانگر تداوم خرید گاوها خواهد بود. عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۹۰۳ دلار) مسیر را برای رالی تا ۶۱۸۲۵ دلار هموار خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۵ آوریل اتریوم از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲۵۹ دلار) صعود کرد که نشان دهنده خرید در سطوح پایین است. حالا اتریوم برای عبور از بازه مقاومتی ۲۵۴۵ – ۲۶۴۵ دلار تلاش خواهد کرد.

نمودار اتریوم

درصورت موفقیت اتریوم می تواند تا ۳۰۰۰ دلار پیش برود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۳ قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر صعود است. اما در صورت عدم عبور از این مقاومت، خرس ها برای نزول اتریوم به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت خرس ها، ممکن است این آلت کوین تا ۲۰۴۰ دلار نزول کند. صعود از این حمایت باعث خواهد شد اتریوم در روزهای آتی در بازه ۲۰۴۰ – ۲۶۴۵ دلار در نوسان باشد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در حمایت ۰.۸۶ دلاری قرار گرفته بود. امروز گاوها در حال تلاش برای استارت یک رالی و عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۰ دلار) هستند.

نمودار ریپل

درصورتی که گاوها قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، این آلت کوین می تواند تا ۱.۴۶ دلار صعود کند. در این سطح انتظار میرود که خرس ها مقاومت شدیدی را نشان بدهند. در صورت نزول از این سطح، ریپل ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. شکست این حمایت باعث سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۸۶ دلار) خواهد شد. اما عبور از ۱.۴۶ دلار، مسیر را برای صعود تا سطوح ۱.۷۴ و سپس ۱.۹۶ دلار هموار خواهد کرد.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۲۳ آوریل کاردانو به زیر حمایت ۱.۰۳ دلار نزول کرد اما خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. وضعیت نمودار بیانگر حجم خرید بالا در سطوح پایین است.

نمودار کاردانو

در ۲۵ آوریل، خرس ها بار دیگر برای شکستن حمایت ۱.۰۳ دلار تلاش کردند اما موفق نبودند. موفقیت گاوها در دفاع از این حمایت می تواند باعث افزایش قیمت تا میانگین های متحرک بشود. در این شرایط کاردانو می تواند تا ۱.۴۸ دلار صعود کند. اما درصورت نزول کاردانو به زیر میانگین های متحرک،‌ خرس ها بار دیگر برای سقوط به زیر ۱.۰۳ دلار و آغاز یک روند نزولی تلاش خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx