تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1322 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

قدرت نمایی اتریوم تریدرها را بر روی آلت کوین ها متمرکز کرده است اما عدم موفقیت بیت کوین در باقی ماندن بالای بازه ۵۹ هزار دلار ممکن است باعث سقوط بازار شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در دو روز گذشته، بیت کوین بین میانگین های متحرک و مقاومت ۵۸۹۶۶ دلار به دام افتاده است. قرار گرفتن در این بازه فشرده حاکی از توازن قدرت بین گاوها و خرس ها است.

نمودار بیت کوین

اما در صورتی که این توازن به نفع خرس ها بهم بخورد،‌ بیت کوین ممکن است تا ۵۲۳۲۳ دلار نزول کند. درصورتی که گاوها از این بازه به خوبی دفاع کنند، BTC در روزهای آتی در بازه ۵۲۳۲۳ و ۵۸۹۶۶ دلار دوران تثبیت خود را سپری خواهد کرد. اما شکست این حمایت، منجر به تداوم اصلاح تا ۴۶۹۸۵ دلار خواهد شد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶,۶۱۱ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده نقطه میانی قرار دارد که بیانگر توازن قدرت است. اما در صورتی که قیمت از ۵۸,۹۶۶ دلار عبور کند، شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد و می توان انتظار صعود BTC را تا ۶۴۸۴۹ دلار داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

رشد اتریوم در روزهای اخیر بدون وقفه ادامه داشته است. پس از تشکیل الگوی کندل استیک دوجی در ۹ مه، اتریوم به بالاترین سطح خود صعود کرد. رشد سریع اتریوم، شاخص RSI را بالای ۸۳ قرار داده است.

نمودار اتریوم

شاخص RSI بیانگر هیجان خرید و ترس فومو تریدرها است. در این روند صعودی اتریوم می تواند تا ۴۵۲۸ و سپس سطح روانی ۵۰۰۰ دلار صعود کند. اولین نشانه از ضعیف شدن روند حرکتی اتریوم، تداوم اصلاح به مدت بیش از ۳ روز خواهد بود. نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳,۱۷۳ دلار) آغازگر اصلاح عمیق تری خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

از ۶ مه ریپل بارها از خط روند نزولی عبور کرده اما گاوها در حفظ این صعود موفق نبوده اند. این موضوع نشان می دهد که تریدرها از رالی ها برای خروج از پوزیشن ها استفاده می کنند.

نمودار ریپل

در صورتی که XRP از ۱.۶۶ دلار عبور کند، احتمال رسیدن به اوج قیمتی ۵۲ هفته ای ۱.۹۶ دلار افزایش خواهد یافت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۴۵ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک ۵۶ قرار دارد که حاکی از برتری جزئی گاوها است. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط می توان انتظار سقوط XRP را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۱۶ دلار) داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات بین میانگین های متحرک و مقاومت ۴۲.۲۸ دلاری پیش روی خود به دام افتاده است. قرار گرفتن پولکادات نزدیک این مقاومت نشانه خوبی است و بیانگر این موضوع است که تریدرها قصد کسب سود ندارند.

نمودار پولکادات

در صورت صعود و حفظ قیمت بالای سطح ۴۲.۲۸ دلار،‌ می توان انتظار صعود DOT را تا بالاترین سطح خود یعنی ۴۸.۳۶ دلار داشت. در صورت شکست این مقاومت، DOT می تواند تا ۵۸.۰۶ دلار به صعود خود ادامه بدهد. اما درصورت نزول به زیر میانگین های متحرک، پولکادات ممکن است تا ۳۴.۳۶ و سپس ۳۲.۵۶ دلار نزول کند. در این صورت احتمالا پولکادات در روزهای آتی در بازه ۲۶.۵۰ – ۴۲.۲۸ دلار معامله خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx