تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1219 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

بیت کوین و آلت کوین ها در سطوح بالا با مقاومت رو به رو شده اند، اما به نظر میرسد که احساس نزولی دو ماه اخیر رو به کاهش است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲۲ جولای نبرد گاوها و خرس ها در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۵۶۹ دلار) دلار بود. حالا این نبرد به نفع گاوها پایان یافته است.

نمودار بیت کوین

شاخص RSI نیز به زیر نقطه میانی صعود کرده است که نشان می دهد قدرت خرس ها رو به کاهش است. اگر گاوها قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، روند صعودی ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۴۵۹۹ دلار) ادامه داشته باشد. انتظار می رود که در این سطح میزان فروش توسط خرس ها افزایش یابد.

درصورتی که گاوها موفق به عبور از این مقاومت شوند، می توان انتظار صعود تا ۳۶۶۷۰ دلار را داشت. اما اگر قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ نشود، و یا از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه کاهش یابد، خرس ها برای کاهش قیمت به ۲۸۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، بیت کوین حتی شاید تا ۲۰۰۰۰ دلار نیز سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

روند افزایش قیمت از حمایت بحرانی ۱۷۲۸ دلار، از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۱۴ دلار) در ۲۲ جولای عبور کرد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در حال ضعیف شدن هستند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به نقطه میانی صعود کرده است. این موضوع نشان دهنده تلاش گاوها برای باز پس گرفتن قدرت است.

نمودار اتریوم

حالا هدف گاوها عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۱۸۴ دلار) است. قبلا اتریوم در ۷ جولای موفق به عبور از این سطح نشده بود. اگر این اتفاق تکرار شود، اتریوم ممکن است تا ۱۷۲۸ دلار نزول کند. شکست این حمایت، سقوط های شدیدی را در پی خواهد داشت. اما در صورت عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، اتریوم می تواند تا خط روند نزولی صعود کند. با شکست و حفظ قیمت بالای این مقاومت، می توان انتظار صعود تا ۳۰۰۰ دلار را داشت.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل با عبور از حمایت بحرانی ۰.۵۰ دلار تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۶۱ دلار) صعود کرده است. از آنجایی که این آلت کوین از ۱۸ مه موفق به بستن قیمت خود بالای این میانگین نشده، انتظار میرود این سطح برای گاوها دشوار باشد.

نمودار ریپل

اگر قیمت دوباره از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، ریپل ممکن است تا حمایت بحرانی ۰.۵۰ دلار سقوط کند. اگر این حمایت شکسته شود، می توان انتظار سقوط تا سطوح ۰.۴۵ و ۰.۴۰ دلار را داشت. اما اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، ریپل می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۷۵ دلار)  صعود کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

گاوها موفق به افزایش قیمت پولکادات تا ۱۳ دلار شدند، اما در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳.۷۸ دلار) با مقاومت خرس ها رو به رو شده اند. اگر قیمت از این مقاومت کاهش یابد، می توان گفت که همچنان احساس منفی است.

نمودار پولکادات

در این شرایط خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به زیر حمایت روانی ۱۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، روند نزولی ممکن است تا ۷.۸۰ دلار ادامه پیدا کند. برخلاف دیدگاه فوق، درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، می توان انتظار صعود تا مقاومت ۱۶.۹۳ دلار را داشت. عبور از این مقاومت، مسیر را برای صعود به ۲۰ و سپس ۲۶.۵۰ دلار هموار خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx