تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1475 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل

بیت کوین و بیشتر آلت کوین ها شاهد افزایش خرید هستند که ممکن است نشانه ای از آغاز صعود مجدد این ارزها باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تاریخ ۲۸ فوریه تا ۴۳,۰۰۶.۷۷ دلار نزول کرد. از طرفی دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها حجم خرید خود را افزایش دادند.

نمودار بیت کوین

با عبور مجدد بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷۷۱۱ دلار)، بیت کوین می تواند تا ۵۲۰۰۰ دلار صعود کند. انتظار می رود که خرس ها مقاومت شدیدی را از خود در این سطح نشان بدهند. در صورت عدم عبور از این مقاومت بیت کوین در بازه ۴۳۰۰۰ – ۵۲۰۰۰ دلار در روزهای آتی معامله خواهد شد. میانگین های متحرک مسطح و شاخص RSI بالای ۵۵ نشان می دهند که بیت کوین در کوتاه مدت در بازه مشخصی قرار خواهد گرفت. درصورتی که بیت کوین از بازه ۵۲۰۰۰ دلاری عبور کند، احتمال صعود دوباره تا ۵۸,۳۴۱.۰۳ دلار وجود دارد. اما در صورت نزولی شدن روند حرکتی و شکست میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ( ۴۱۳۱۳ دلار) بیت کوین ممکن است تا ۲۸۸۵۰ دلار سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

در روند اصلاحی خود اتریوم به زیر میانگین های متحرک نزول کرده بود. ولی با افزایش خرید توسط گاوها این ارز دوباره روند صعودی خود را شروع کرده است

نمودار اتریوم

در حال حاضر گاوها در تلاش برای حفظ قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۵۰۹ دلار) هستند. درصورتی که موفق شوند، هدف بعدی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۲۴ دلار) خواهد بود. در یک اصلاح خرس ها تلاش می کنند که با افزایش فروش، قیمت را تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش بدهند.

شکستن این سطح به معنی دیدگاه منفی بازار خواهد بود. خرس ها سپس برای کاهش قیمت به زیر ۱۲۸۹ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، سقوط ممکن است تا ۱۰۲۶ دلار ادامه داشته باشد. اما برعکس، در صورت حفظ قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، اتریوم ممکن است دوباره به بالاترین سطح خود یعنی ۲۰۴۹ دلار صعود کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۲۸ فوریه، بایننس کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۰ دلار) عبور کرد و بالای خط روند نزولی قرار گرفت. درصورت حفظ این موقعیت، بایننس کوین می تواند صعود خود را آغاز کند.

نمودار بایننس کوین

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI بالای ۶۱ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. در این روند صعودی اولین هدف رسیدن به سطح ۲۸۱ دلاری و سطح بعدی ۳۰۹.۴ دلار خواهد بود. اما در صورت نزول به زیر خط روند نزولی، امکان اصلاح افزایش می یابد و در صورت شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه اصلاح عمیق تر خواهد شد.

تحلیل ریپل (XRP)

در حال حاضر گاوها در حال دفاع از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ( ۰.۴۰ دلار) هستند. در صورتی که این روند صعودی اخیر ادامه داشته باشد، ریپل می تواند تا ۰.۵۰ و سپس ۰.۶۵ دلار صعود کند.

نمودار ریپل

اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۷ دلار) نزولی شده و شاخص RSI زیر ۵۰ قرار دارد که نشان می دهند این آلت کوین مسیر دشواری را برای صعود دارد. در صورت نزول قیمت به زیر سطوح کنونی و یا مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، خرس ها برای نزول هر چه بیشتر تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، ریپل ممکن است تا ۰.۳۵ دلار و سپس ۰.۲۵ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx