تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، استلار، مونرو و تزوس

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، استلار، مونرو و تزوس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1458 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، استلار، مونرو و تزوس

ظاهرا تریدرها منتظر آغاز روند صعودی بعدی بیت کوین هستند. در صورتی که این اتفاق بیفتد، برخی از آلت کوین ها صعود خواهند کرد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تاریخ ۱۰ آوریل از مقاومت ۶۰ هزار دلاری پیش روی خود عبور کرد و تا ۶۱۳۰۱ دلار پیش روی کرد. اما مقاومت خرس ها، حفظ قیمت بالای ۶۰ هزار دلار را به کار سختی برای گاوها تبدیل کرده است.

نمودار بیت کوین

خرس ها به دنبال استفاده از این فرصت،‌ برای پایین کشیدن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۷۵۱۳ دلار) تلاش خواهند کرد. صعود قدرتمند از این سطح می تواند احتمال عبور از بالاترین سطح تاریخی بیت کوین یعنی  ۶۱,۸۲۵.۸۴ را افزایش بدهد. درصورتی که چنین اتفاقی بیفتد، بیت کوین می تواند تا ۶۹۵۴۰ و سپس ۷۹۵۶۶ دلار صعود کند.

اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، احتمال کاهش بیشتر قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۴۷۲۳ دلار) افزایش خواهد یافت. شکست این حمایت بحرانی احتمالا باعث تغییر روند حرکتی بیت کوین خواهد شد.

تحلیل استلار (XLM)

استلار امروز موفق شد از مقاومت ۰.۶۰ دلاری عبور کند و به بالاترین سطح خود در ۵۲ هفته اخیر دست پیدا کند. چنین دستاوردی یک نشانه قدرت است چون تریدرها انتظار دارند که قیمت هر چه بیشتر افزایش پیدا کند.

نمودار استلار

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۶ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورت افزایش قیمت به بالای ۰.۶۵ دلار، این ارز ممکن است تا ۰.۷۲ و سپس تا ۰.۸۵ دلار صعود کند. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای به دام انداختن گاوها و کاهش قیمت به زیر ۰.۶۰ دلار هستند.

اگر گاوها اجازه نزول قیمت به زیر سطح ۰.۵۵ دلار را ندهند، این موضوع نشان دهنده حجم بالای خرید به هنگام کاهش قیمت خواهد بود. به این ترتیب، روند صعودی و مثبت حفظ خواهد شد. اما نزول قیمت به زیر ۰.۵۵ دلار، امکان سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را افزایش خواهد داد. شکست این حمایت به منزله واگذاری کنترل به خرس ها خواهد بود.

تحلیل مونرو (XMR)

مونرو در ۱۰ آوریل از مقاومت ۲۶۸ دلاری عبور کرد که بیانگر تداوم روند صعودی است. درصورتی که روند صعودی ادامه داشته باشد، این ارز می تواند تا ۳۳۴ و ۳۸۴ دلار پیش برود.

نمودار مونرو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۸ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۷۵ قرار دارد که نشان می دهند مسیر صعود هموار است. اما درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت بالای سطح ۲۸۸ دلار نشوند، مونرو ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. افزایش مجدد قیمت از این سطح، نشان دهنده حجم بالای خریدها خواهد بود.

در این صورت، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت تلاش خواهند کرد. اما نزول مونرو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیانگر تغییر روند حرکتی این آلت کوین خواهد بود. در این صورت می توان انتظار سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳۲ دلار) را داشت.

تحلیل تزوس (XTZ)

تزوس در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد. این آلت کوین در ۵ آوریل از مقاومت سخت ۵.۶۴ دلاری عبور کرد و موفق شد در ۱۰ آوریل رکورد جدید ۷.۲۱ دلار را برای خود ثبت کند.

نمودار مونرو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۴۲ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. دم بلند کندل استیک نشان می دهد که تریدرها در سطوح پایین در حال خرید هستند. درصورتی که قیمت از ۷.۲۱ دلار عبور کند،‌ امکان پیش روی تا ۸.۱۴ دلار وجود دارد. در روند نزولی حمایت اصلی پیش رو، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. درصورتی که این حمایت شکسته شود، قدرت روند صعودی ضعیف خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx