تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، چین لینک، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، چین لینک، بایننس کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1370 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، چین لینک، بایننس کوین و کاردانو

با عبور بیت کوین از مانع پیش روی خود، انتظار می رود روند حرکتی برخی از آلت کوین ها قدرت بگیرد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

امروز گاوها بالاخره موفق شدند قیمت بیت کوین را از مانع ۵۸۹۶۶ دلاری عبور بدهند. حالا با این موفقیت بیت کوین ممکن است تا خط مقاومت کانال صعودی یعنی سطح ۶۷۰۰۰ دلار پیش روی کند.

نمودار بیت کوین

بیت کوین تاکنون دو بار در عبور از این خط مقاومت شکست خورده است. بنابراین انتظار میرود که این بار هم شاهد مقاومت شدید خرس ها باشیم. اما در صورتی که بیت کوین موفق شود، روند حرکتی قدرت خواهد گرفت. هر چند که میانگین های متحرک مسطح هستند و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که حاکی از عدم قدرت گاوها است.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک در یک روند صعودی قرار دارد و در تاریخ ۷ مه به بالاترین سطح خود یعنی ۵۱.۹۶ دلار صعود کرد. در یک روند صعودی قدرتمند، اصلاح ها سطحی هستند و پس از مدتی تثبیت، روند صعودی ادامه می یابد.

نمودار چین لینک

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. درصورت حفظ قیمت بالای ۵۱.۹۶ دلار، LINK می تواند تا ۶۶.۷۴ دلار صعود کند. اما درصورت نزول از سطوح فعلی و شکست حمایت ۴۶ دلار، سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ممکن خواهد بود. اگر این حمایت نیز شکسته شود، احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵ دلار) افزایش خواهد یافت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد و میانگین های متحرک نشان می دهند که مسیر صعود هموار است. هر چند که باید به این نکته توجه کرد که واگرایی منفی در شاخص RSI بیانگر هشدار است. اما تا زمانی که BNB از خود ضعفی نشان ندهد،‌ نیازی برای نگرانی در خصوص این واگرایی نخواهد بود.

نمودار بایننس کوین

در صورت عبور قیمت از ۶۸۰ دلار، این آلت کوین ممکن است تا ۸۰۸ دلار صعود کند. اما در صورت نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۲ دلار) دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این صورت، فروش توسط تریدرهای کوتاه مدت افزایش خواهد یافت. و همین موضوع باعث تداوم اصلاح تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۶۶ دلار) خواهد شد. باید بسیار مراقب این حمایت بود چون از ۱۳ دسامبر سال ۲۰۲۰ این مقاومت شکسته نشده است.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در هفته های اخیر در بازه ۱ – ۱.۴۸ دلاری به دام افتاده بود. اما این آلت کوین موفق شد در تاریخ ۶ مه بالاخره از این بازه عبور کند. این مسئله نشان می دهد که توازن قدرت به نفع گاوها خاتمه یافته است.

نمودار کاردانو

این صعود به این معنی نیست که خرس ها دست از تلاش برداشته اند. آنها دوباره برای کاهش قیمت به زیر ۱.۴۸ دلار تلاش خواهند کرد. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که سطح ۱.۴۸ دلار با موفقیت به یک سطح حمایتی تبدیل شده است. در صورت حفظ قیمت بالای ۱.۷۴ دلار، ADA می تواند تا ۲ و سپس ۲.۲۵ دلار پیش روی کند. اما درصورت نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۴۲ دلار) این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. چنین اتفاقی ممکن است باعث اصلاح کاردانو به ۱ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx