تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کازماس، اف تی ایکس توکن

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1233 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کازماس، اف تی ایکس توکن

درصورتی که قیمت بیت کوین در بازه فشرده فعلی خود باقی بماند، برخی از آلت کوین ها می توانند در هفته آتی شاهد رشد قیمت خود باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در چند روز اخیر در بازه فشرده ۳۱۰۰۰ – ۳۶۶۷۰ دلار معامله شده است. این موضوع نشان می دهد که تریدرها هنوز تصمیم قطعی در خصوص روند حرکتی بعدی بیت کوین نگرفته اند. اما معمولا صعود از یک بازه فشرده، به یک حرکت تند منجر می شود.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار گرفته است که بیانگر توازن عرضه و تقاضا است. عبور قیمت از ۳۶۶۷۰ دلار، اولین نشانه قدرت خواهد بود. در این صورت می توان انتظار صعود به ۴۱۳۳۰ و ۴۲۴۵۱ دلار را داشت. عبور از این مقاومت ها یک روند صعودی جدید آغاز خواهد کرد. اما درصورتی که قیمت از سطوح فعلی و یا از مقاومت ۳۶۶۷۰ دلار کاهش یابد، خرس ها برای کاهش قیمت به ۳۱ هزار و سپس ۲۸ هزار دلار تلاش خواهند کرد. نزول به زیر این بازه حمایتی منجر به تداوم روند نزولی خواهد شد.

تحلیل کازماس (ATOM)

کازماس در چند روز گذشته در بازه ۱۷.۵۶ – ۸.۵۱ دلار معامله شده است. در تاریخ ۵ جولای قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲.۶۶ دلار) افزایش یافت که اولین نشانه از قدرت گرفتن بود.

نمودار کازماس

پس از این صعود خرس ها برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲.۵۴ دلار) تلاش کردند اما موفق به شکست این حمایت نشدند. این موضوع بیانگر خرید به هنگام کاهش قیمت است. میانگین های متحرک در آستانه واگرایی مثبت قرار دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده پایان احتمالی روند نزولی است. اما اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر ۱۱.۴۱ دلار نزول کند، کازماس ممکن است تا حمایت بحرانی ۸.۵۱ دلار سقوط کند.

تحلیل اف تی ایکس توکن (FTT)

اف تی ایکس توکن از خط روند نزولی در ۶ جولای عبور کرد. این موضوع ممکن است به منزله پایان یافتن روند نزولی باشد. گاوها در ۸ جولای برای توقف روند صعودی در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ( ۳۰.۲۶ دلار) تلاش کردند. اما آنها موفق به کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۶۸ دلار) نشدند.

نمودار اف تی اکس توکن

در ۹ جولای قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یافت. حالا گاوها در تلاش برای عبور قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه هستند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی به خود گرفته و شاخص RSI به محدوده مثبت صعود کرده که نشان دهنده تلاش گاوها برای پس گرفتن قدرت است. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه شوند، اف تی ایکس توکن ممکن است تا ۳۴.۷۳ و سپس تا ۳۶.۷۳ دلار صعود کند. اما اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. این موضوع بیانگر فروش در صعودها خواهد بود. در این شرایط ممکن است این آلت کوین حتی تا ۲۵.۲۲ دلار نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx