تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم، ریپل و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم، ریپل و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1608 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم، ریپل و لایت کوین

رشد قیمت اتریوم باعث رشد بیت کوین و برخی از آلت کوین ها شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲ فوریه بیت کوین از خط روند نزولی صعود کرد و امروز دوباره حرکت صعودی دیگری داشت که نشان دهنده صعودی شدن روند این ارز است. شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳۹۴۵ دلار) صعودی شده است که حاکی از برتری گاوها است.

نمودار بیت کوین

حالا بیت کوین می تواند تا ۳۸ هزار دلار صعود کند. اگر بیت کوین از بازه مقاومتی پیش روی خود عبور کند، می تواند تا ۴۱۹۵۹ دلار صعود کند. در صورت عبور از این سطح امکان صعود تا ۵۰ هزار دلار وجود دارد. اما در صورتی که خرس ها از بازه ۳۸ هزار دلاری دفاع کنند، قیمت ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. در صورت تداوم نزول می توان انتظار سقوط بیت کوین را تا زیر ۲۸۵۸۰ دلار داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲ فوریه، اتریوم از بازه ۱۴۰۰ – ۱۴۷۳ دلاری صعود کرد و امروز نیز به روند صعودی خود ادامه داد. این موضوع نشان می دهد که گاوها برای رسیدن به سطوح بالاتر به خریدهای خود ادامه می دهند.

نمودار اتریوم

در صورت عبور اتریوم از بازه ۱۶۷۵ دلاری، این ارز ممکن است تا ۲۰۰۰ دلار صعود کند. در صورت اصلاح،‌ بازه ۱۴۰۰ دلاری بازه حمایتی اتریوم خواهد بود. درصورت نزول اتریوم به زیر خط روند صعودی، روند حرکتی نزولی خواهد شد و تریدرها به جهت کسب سود دست به فروش خواهند زد.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۲ فوریه ریپل کندل استیک دوجی را تشکیل داد که نشان دهنده عدم قاطعیت گاوها در برابر خرس ها بود. اما امروز گاوها در تلاش هستند که قیمت را به بالای بازه ۰.۴۱ دلاری افزایش بدهند.

نمودار ریپل

درصورت موفقیت گاوها این ارز ممکن است تا بازه ۰.۶۰ دلاری صعود کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۳ دلار) صعودی است و شاخص RSI مثبت است که حاکی از برتری گاوها است. درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت بالای بازه ۰.۴۱ دلار نشوند، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر ۰.۳۸ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت چنین اتفاقی، ریپل ممکن است تا ۰.۲۴ دلار سقوط کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۲ فوریه لایت کوین به بالای خط روند نزولی و میانگین های متحرک صعود کرد. این مسئله نشان می دهد که فشار فروش کاهش یافته است.

نمودار لایت کوین

لایت کوین حالا ممکن است تا ۱۶۵.۹ دلار صعود کند. در صورت عدم عبور از این بازه مقاومتی، این ارز در بازه ۱۲۰ – ۱۶۵ دلاری در نوسان خواهد بود. اما اگر قیمت از ۱۶۵ دلار فراتر برود، لایت کوین ممکن است تا ۱۸۵.۵ دلار صعود کند. اما در صورت شکست بازه حمایتی ۱۲۰ دلاری، خرس ها دوباره قدرت را به دست خواهند گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx