هکی دیگر در دیفای، ۳.۸ میلیون دلار از صرافی Dodo خارج شد!

هکی دیگر در دیفای، 3.8 میلیون دلار از صرافی Dodo خارج شد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1557 نفر

هکی دیگر در دیفای، ۳.۸ میلیون دلار از صرافی Dodo خارج شد!

طبق بیانیه منتشر شده، صرافی Dodo مورد یک حمله سایبری قرار گرفت و ۳.۸ میلیون دلار سرمایه از این صرافی خارج گردید. با این حال Dodo امیدوار به بازگرداندن نیمی از این مبلغ به سرقت رفته است.

صرافی Dodo به عنوان بخشی از اکوسیستم دیفای، یک صرافی غیرمتمرکز برای تبادل رمزارزها است. این صرافی در بلاکچین های اتریوم و بایننس اسمارت چین قرار دارد. این صرافی با استفاده از بازار گردان ها استخرهای مالی را تامین می کند و از این طریق کاربران با استفاده از استخرها به خرید و فروش می پردازند.

این صرافی در خصوص این هک در بیانیه ای گفت:

در تاریخ ۸ مارس، چندین V2 Crowdpools مورد حمله قرار گرفتند. استخرهای WSZO ،WCRES ،ETHA و FUSI مورد هدف قرار گرفتند. سرمایه استخر AC به طور کامل بازیابی شده است. سرمایه های موجود در استخرهای V1 و استخرهای V2 که از نوع Crowdpool نیستند، از این حمله در امان بودند.

در این حمله سایبری استخرهای WSZO ،WCRES ،ETHA و FUSI بیشتر از سایر استخرها محتمل خسارت شدند. این صرافی ادعا کرده به سایر استخرها خسارتی وارد نشده است.

مشکل هک در دنیای دیفای

به گفته این صرافی، هکر با استفاده از یک باگ موفق به ایجاد توکن های جعلی شده و با استفاده از فلش لون ها،‌ توکن های واقعی را به سرقت برده است. هکرها سپس مبالغ دزدیده شده را از صرافی خارج کرده و در کیف پول های خود توزیع کرده اند.

گفته می شود که در این سرقت، ۱.۱۵ میلیون Tether و ۹۰۰ هزار دلار WCRES دزدیده شده است.

صرافی Dodo برای رقابت با یونی سواپ، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم توسعه داده شده است. این صرافی ادعا می کند که سیستم بازار گردان جدید خود به نام بازار گردان فعال (PMM) را به عنوان جایگزینی برای بازار گردان خودکار (AMM) یونی سواپ طراحی کرده است. طبق ادعای Dodo، سیستم PMM می تواند ده برابر AMM نقدینگی ایجاد کند.

چندی پیش نیز پلتفرم Meerkat Finance در اولین روز خود هک شد و ۳۱ میلیون دلار دزدیده شد. البته، برخی اعتقاد دارند که این هک ممکن است کار خودی ها و به اصطلاح راگ پول بوده باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx