آموزش ساخت حساب در ارزینجا

برای ساخت حساب در وبسایت ارزینجا اول از همه باید وارد وبسایت ارزینجا به آدرس arzinja.info شوید. سپس روی گزینه ثبت نام و ورود کلیک کنید. شماره همراهی که قصد ثبت نام با آن را دارید در کادر وارد کنید و دکمه ارسال کد تایید را بزنید.

بعد از دریافت کد، آن را در کادر وارد کنید و وارد صفحه تکمیل اطلاعات کاربری شوید. در این قسمت اطلاعات درخواستی برای احراز هویت مقدماتی را وارد کنید. در صورتی که شخص دیگری ارزینجا را به شما معرفی کرده‌است کد معرف را در همین صفحه وارد کنید. تیک پذیرش قوانین را هم بعد از مطالعه قوانین بزنید و اطلاعاتتان را تایید کنید.

در صفحه احراز هویت باید در مرحله اول شماره تماستان را احراز کنید. برای این کار از یک شماره ثابت استفاده کنید. اگر شماره تلفنی که با آن ثبت نام کرده‌ادی به نام خودتان باشد می توانید از این گزینه استفاده کنید و به مرحله دوم بروید.

در مرحله دوم برای احراز خودتان دو عکس را بارگذاری کنید. عکس اول،‌ عکس خودتان به همراه برگه تعهد نامه است که می توانید نمونه آن را در همین صفحه مشاهده کنید. در عکس دوم هم باید عکس کارت ملی خود را بارگذاری کنید. در صورتی که در هرمرحله از ثبت نام به مشکل برخورد کردید، می توایندبا استفاده از چت انلاین و تیکت با پشتیبانی ارزینجا در تماس باشید.

آموزش ارزدیجیتال
آموزش ارزدیجیتال

ابزار وبمستر