آموزش ایمپورت کردن ولت‌ها

چند قسمت قبل تر کیف پول متامسک را معرفی کردیم و گفتیم که چطور می‌شود با استفاده از این اپلیکیشن کیف پول ارز دیجیتال ساخت. حالا اگر از قبل کیف پول ارز دیجیتال خود را ساخته‌اید و روی آن دارایی دارید برای مهاجرت به کیف پول متامسک 2 راه حل پیش رو دارید:

اول اینکه یه ولت در متامسک بسازید و دارایی‌های خودتان را به آن بفرستید. در این حالت باید کارمزد شبکه را پرداخت کنید که به ضرر شماست. روش بهتر این است که کیف پولتان را بدون پرداخت کارمزد به متامسک انتقال بدهید. برای این کار کلمات امنیتی کیف پول خود را داشته باشید و وارد اپلیکیشن متامسک بشوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی روی گزینه Import بزنید. قوانین متامسک را مطالعه کنید و آن‌ها را قبول کنید. حالا کلمات امنیتی کیف پولتان را به ترتیب وارد کنید، یک رمزعبور برای متامسک انتخاب کنید. حالا کیف پولتان از اپلیکیشن‌های دیگر به متامسک منتقل شده است.

در ابتدا شما فقط ارزهایی که روی شبکه اتریوم داشته‌اید را به شما نمایش می‌دهد. برای اضافه کردن شبکه‌های دیگه مثل بایننس اسمارت چین و پالیگان،‌ روی اسم شبکه بزنید و گزینه Add Network رو انتخاب کنید. حالا می توانید لیست شبکه‌های مطرح که توسط متامسک پشتیبانی می‌شوند را ببینید و آن‌ها را به کیف پولتان اضافه کنید.

یادتان باشد که متامسک تنها شبکه‌هایی را پشتیبانی می‌کند که توسط موتور پردازشی اتریوم ساخته شده باشند. به همین دلیل برای استفاده از شبکه‌های دیگر مثل کاردانو، پولکادات،‌ دوج و حتی بیت کوین باید از ولت‌های دیگر استفاده کنید.

تا جایی که ممکن است پیشنهاد می‌کنیم که ارزهای خود را بر بستر شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین جابه‌جا کنید. اما اگر استفاده از شبکه‌های دیگر برای شما ضروری است بهترین انتخاب بعد از متامسک،‌ تراست ولت است.

مرسی که تا انتهای این قسمت همراه ما بودید. اگر سوالی دارید حتما آن را با ما در میان بگذارید.

آموزش ارزدیجیتال
آموزش ارزدیجیتال

ابزار وبمستر