آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ارزینجا

نصب اپ از اپ استور

برای دانلود اپلیکیشن ارزینجا از اپ استور، وارد اپ استور می‌شویم و در قسمت سرچ کلمه Arz Tracker را وارد می‌کنیم. اپلیکیشنی که با لوگو ارزینجا به شما نمایش داده شده را انتخابمی‌کنیم و دکمه دانلود را می‌زنیم. پس از دانلود کامل اپلیکیشن، وارد آن می‌شویم. اما برای دسترسی به حساب کاربری باید چند قدم دیگر را انجام دهیم. دکمه Allow را می‌زنیم تا به نوتیفیکشین‌ها اجازه دسترسی بدهیم و در قسمت پایین، سمت راست دکمه Contact Us را می‌زنیم. در قسمت فول نیم کلمه سلام را به صورت فینگیلیش وارد کرده و دکمه Send را می‌زنیم. در قسمت Enter Code، کد 123456 را وارد می‌کنیم.

و حالا وارد اپلیکیشن ارزینجا شدیم. برای دسترسی به حساب کاربریتان داخل ارزینجا دکمه ورود یا عضویت را می‌زنیم، شماره موبایلی که باهاش قصد ورود یا ثبت‌نام را داریم وارد می کنیم و دکمه ارسال کد تایید رو می‌زنیم منتظر کد پیامکی می‌مانیم و آن را داخل کادر وارد می‌کنیم سپس دکمه بررسی کد تایید را می‌زنیم و وارد حساب کاربریتان در صرافی ارزینجا می‌شوید حالا شما می توانید به تمامی امکانات ارزینجا از جمله پیشخوان،‌ خرید و فروش، تبدیل ارزها و مشاهده موجودی تاریخچه و یا پشتیبانی دسترسی داشته باشید.

ثبت نام و احراز هویت

همراهان گرامی ارزینجا در این ویدیو قصد داریم نحوه ثبت نام و احراز هویت را به شما عزیزان آموزش دهیم برای انجام این کار ابتدا وارد وبسایت شده و روی گزینه ورود ثبت نام کلیک می کنیم. در این صفحه شماره موبایل خودمان را وارد می‌کنیم و در نهایت روی گزینه ارسال کد تایید کلیک می‌کنیم تا کد یکبار مصرف برای شماره موبایل ما پیامک شود سپس وارد قسمت تکمیل اطلاعات حساب کاربری می‌شویم اگر در حال حاضر نمی‌توانید اطلاعات حساب کاربری تان را تکمیل کنید روی گزینه بعداً تکمیل می‌کنم کلیک کنید تا فعلا به صورت موقت وارد پنل کاربریتان شوید و هر زمانی که دسترسی به اطلاعات کامل هویتیتان داشتید سپس وارد این قسمت شده و اطلاعات را تکمیل کنید.

اما اگر در حال حاضر دسترسی دارید و می‌توانید آن را تکمیل کنید، پس چه بهتر که این کار را انجام بدهید نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. سپس کد ملی، تلفن ثابت، پست الکترونیکی یا همان ایمیلتان چنانچه از طریق دوستان و یا آشنایانتان که قبلاً در صرافی ارزینجا حساب کاربری داشته‌اند دعوت شده اید می توانید کد دعوت ایشان را به صورت کاملا اختیاری در این قسمت وارد کنید.

نحوه آشنایی خودتان را با ارزینجا از این قسمت انتخاب کنید به عنوان مثال اینستاگرام را انتخاب می‌کنیم و در نهایت گزینه پذیرش قوانین و مقررات ارزینجا هست که اگر روی متن سبز رنگ کلیک کنید وارد صفحه قوانین و مقررات می شوید می توانید آن را مطالعه کنید و در صورتی که مورد پذیرش تان بود دکمه تیک تایید را بزنید.

سپس دکمه تایید اطلاعات حساب کاربری برای شما فعال می‌شود که وقتی روی این گزینه بزنید تمامی اطلاعاتی که وارد کرده اید ثبت می‌شود و ثبت نام شما در سایت ارزینجا انجام می‌شود. سپس وارد صفحه احراز هویت می‌شوید. احراز هویت در ارزینجا شامل دو مرحله می شود مرحله اول تایید تلفن ثابتی که هنگام ثبت نام وارد کرده‌اید که اگر به آن دسترسی دارید می‌توانید روی گزینه برقراری تماس با تلفن کلیک کنید تا تماس برقرار شود و کد یکبار مصرف به شما اعلام شود تا احراز هویت تان آن را انجام بدهید.

اما اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید ولی شماره تلفن همراهی که ثبت کرده اید به نام خودتان است روی گزینه این شماره موبایل به نام خودم می‌باشد کلیک کنید و تیک آن را بزنید. در نهایت ثبت و تایید اطلاعات را انتخاب کنید تا بدون نیاز به دسترسی تلفن ثابت تان و شماره تماس همراه که به نام خودتان می باشد قسمت تایید تلفن ثابت را بگذرانید.

در نهایت در بخش دوم احراز هویت شما باید مدارکتان بارگذاری کنید. مدارک شما شامل یک تصویر سلفی به همراه برگه تعهد نامه و مدارکتان است که نمونه اش را از طریق کلیک روی گزینه ای نارنجی رنگ مشاهده کردیم وعکس تکی کارت ملی و در نهایت شماره کارتتان را وارد می‌کنید و سپس مدارک تان را بارگذاری می‌کنید.

آموزش کار با کیف من

یکی از مهمترین ابزارهای معاملاتی در دنیای ارزهای دیجیتال کیف پول ها هستند. کیف پول ها مسئولیت نگهداری دارایی شما را دارند و طبیعتا باید از امنیت بالایی هم برخوردار باشند.صرافی ارزینجا مفتخر است از کیف پول هایی رونمایی کند که امنیت صد درصد بالایی را برای شما فراهم آورده تا با خیال راحت داراییتان را در این کیف پول ها نگهداری کنید.

برای دسترسی به کیف پول های ارزینجا ابتدا وارد پنل کاربری شده و روی گزینه کیف من کلیک کنید تا وارد این صفحه شوید. در این صفحه امکان واریز و برداشت تومانی و همچنین واریز و برداشت ارز های دیجیتال مهیا شده است. ابتدا به بحث ولت تومانی شما می پردازیم. در این قسمت می‌توانید موجودی تومانی خودتان را مشاهده کنید و از گزینه‌های واریز و برداشت برای واریز و برداشت ریالی استفاده کنید.

روی گزینه واریز کلیک می‌کنیم وارد این صفحه می‌شویم. در کادر اول مبلغ را به تومان باید وارد کنیم، مبلغی که قصد افزایش اعتبار را دارید و می خواهید حساب کاربری شما به این میزان شارژ شود را وارد می‌کنیم. سپس در کادر بعد کارتی که قصد پرداخت از آن داریم را انتخاب می‌کنیم. این کارت باید در قسمت کارت ها در پنل کاربری شما ثبت شده باشد.

دقت داشته باشید امکان واریز کمتر از ۲۰۰ هزار تومان به ارزینجا وجود نخواهد‌داشت. همچنین برای برداشت ریالی از سایت کافیست روی گزینه برداشت کلیک کنید تا وارد این صفحه شوید. در قسمت مبلغ به تومان مبلغی که قصد برداشت تومانی دارید وارد می‌کنید و سپس در قسمت کارت، شماره کارتی که قصد برداشت به آن را دارید را انتخاب می‌کنید. اگر کارت را به صورت شبا ثبت کرده باشید شماره شبا به صورت خودکار نمایش داده می‌شود.

درغیر این صورت کادر خالی با نام شبا به شما نمایش داده می‌شود تا آن را تکمیل کنید و سپس ثبت درخواست خودتان را انجام دهید. همچنان دقت داشته باشید حداقل میزان برداشت ریالی از سایت ارزینجا۵۰ هزار تومان می‌باشد. خب مجددا وارد صفحه کیف من می‌شویم و می پردازیم به کیف پول های ارز های دیجیتال.

تمامی ارزهای دیجیتالی که در صرافی بایننس موجود و تحت پوشش هستند در صرافی ارزینجا پشتیبانی می شوند و کیف پول همه آنها در این صفحه موجود است. برای برداشت، واریز، تبدیل و خرید و فروش آنها کافیست ازچهار گزینه رو به روی هر کادر مربوط به ارز دیجیتال استفاده کنیم.

آموزش خرید ارزدیجیتال

سایت ارزینجا یکی از قدیمی ترین پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران می باشد و همواره سعی کرده تمامی ارزهای معتبر و ارزهایی که در صرافی بایننس معامله می شود را برای کاربران ایرانی جهت انجام معاملات فراهم آورد.

با خرید ارز دیجیتال از سایت ارزینجا، عرض درخواستی شما به کیف پول ارزینجا واریز می‌شود و سپس می‌توانید از طریق گزینه برداشت، در کیف من، ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول شخصی انتقال دهید. جهت خرید از سایت ارزینجا پس از ورود به پنل کاربری باید اعتبار کاربری خود را افزایش دهید. روی گزینه افزایش اعتبار کلیک می‌کنیم. کادر افزایش اعتبار برای ما نمایش داده می‌شود.

سپس روی گزینه افزایش اعتبار می‌رویم و مبلغ مورد نیاز را وارد کرده و شماره کارتی که قصد خرید از آن را داریم را مشخص می کنیم. در نظر داشته باشید که طبق قوانین، کارت بانکی می بایست به نام خود کاربر باشد و در پنل کاربری و قسمت کارت ها ثبت شده باشد. گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کرده و به درگاه متصل می شویم. هنگام افزایش اعتبار می بایست با آی پی ایران وارد شوید و فیلترشکن خود را خاموش نمایید.

پس از افزایش اعتبار کاربری جهت خرید از سایت ارزینجا به دو روش می توان اقدام کرد گزینه سفارش جدید یا گزینه کیف من. روی گزینه‌ی کیف من کلیک می‌کنیم و روی گزینه خرید و فروش رفته و آن را انتخاب می‌کنیم. حال صفحه جدیدی باز شده که در آن قسمت نوع معامله را روی خرید تنظیم می‌کنیم. در قسمت نوع ارز، نام ارز مد نظرمان را جستجو و انتخاب می‌کنیم ،سپس میزان و مقدار مد نظر را مشخص می‌کنیم.

مقدار عددی یا تومانی ارز را وارد میکنیم که به عنوان نمونه میزان ۴ هزارم واحد را در این قسمت وارد کردیم. و یا اگر قصد خرید از کل اعتبار خود را دارید، می‌توانید روی گزینه انتخاب کلیک کرده و همه موجودی تومانی شما در این قسمت انتخاب شود. نکته مهم، حداقل خرید از سایت ارزینجا ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

پس امکان خرید کمتر از این مقدار وجود ندارد. حال در قسمت چپ صفحه، خلاصه‌ای از خرید شما وجود دارد که شامل این موارد می شود نام ارز درخواستی قیمت هر واحد از آن ارز و مبلغ قابل پرداخت برای ثبت این سفارش. گزینه ثبت درخواست خرید را انتخاب می‌کنیم، در نهایت سفارش خرید با موفقیت ثبت می‌شود و از طریق گزینه مشاهده وضعیت یا گزینه تاریخچه می‌توان وضعیت سفارش خرید را پیگیری و بررسی کرد.

آموزش فروش ارزدیجیتال

سایت ارزینجا یکی از قدیمی ترین پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران می‌باشد. که سعی کرده تمامی ارزهای معتبری که در صرافی بایننس معامله می‌گردد را برای کاربران ایرانی جهت انجام معاملات فراهم آورد. جهت فروش ارز دیجیتال به سایت ارزینجا می‌بایست، از ارز مدنظر در کیف پول ارزینجا موجودی داشته باشید.

این امر به دو روش امکان پذیر است. روش اول خرید ارز دیجیتال از سایت ارزینجا. روش دوم واریز ارز دیجیتال از کیف پول شخصی به کیف پول ارزینجا. برای انجام سفارش فروش ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و از گزینه سفارش جدید یا گزینه کیف من به صفحه مربوط به فروش وارد شوید. در قسمت نوع ارز نام ارز مدنظر خودمان را جستجو و انتخاب می‌کنیم.

به عنوان نمونه در اینجا بیت کوین را انتخاب کرده‌ایم. اگر ارز انتخابی شما هم بیت کوین است در نظر داشته باشید به هیچ عنوان از طریق استخرها بیت کوین را به کیف پول ارزینجا منتقل نکنید، زیرا ارز شما را دریافت نخواهیم کرد و امکان تسویه ریالی آن وجود ندارد.

مسئولیت انتقال بر عهده کاربر خواهد بود. در کارت مقدار به عدد میزان ارز جهت فروش را انتخاب می‌کنیم. به عنوان نمونه چهار هزار واحد را وارد کردیم.دقت کنید که حداقل مبلغ برای فروش ارزینجا معادل 500 هزار تومان می‌باشد و امکان فروش ارز با مقادیر کمتر از این میزان وجود نخواهد داشت.

اگر قصد فروش کل موجودی ارز خود را دارید می توانید روی گزینه انتخاب کلیک کنید تا کل موجودی شما جهت فروش انتخاب شود. در نهایت گزینه ثبت درخواست فروش را کلیک کنید. پس از ثبت درخواست مبلغ فروش به صورت آنی به اعتبار کاربری شما افزوده می شود. حال سفارش فروش ثبت شده و از قسمت مشاهده وضعیت یا تاریخچه می‌توانید وضعیت سفارش فروش خود را پیگیری و بررسی نمایید.

آموزش برداشتارزدیجیتال

کاربران گرامی در این قسمت قصد داریم آموزش نحوه برداشت ارز در ارزینجا را به شما آموزش دهیم. ابتدا وارد پنل کاربری خودتان شوید و روی گزینه کیف من کلیک کنید. سپس در لیست باز شده ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی دکمه برداشت روبه روی آن کلیک کنید. سپس وارد این صفحه می‌شوید.

چنانچه قصد دارید ارزتان را از ارزینجا به کیف پول‌هایی در خارج از ارزینجا انتقال دهید، آدرس شبکه و نوع کیف پول را در این قسمت انتخاب کنید.

سپس مقداری که قصد برداشت آن را دارید در کادر بعدی وارد کرده و بعد بازبینی تمام کارمزدها و مقدار کارمزد پرداختی توسط شما، می توانید مقداری که آدرس مقصد دریافت می کند را مشاهده کنید. در صورتی که تراکنش مورد تاییدتان بود روی دکمه برداشت کلیک کنید.

جهت امنیت بیش تر شما، این بخش به تایید ورود بوسیله کد دو مرحله ای مجهز شده است. کدی که برای شما پیامک می‌شود را در این قسمت واریز کنید. سپس گزینه بررسی کد را بزنید و در صورت صحیح بودن کد سفارش شما به همین راحتی ثبت می‌شود. از طریق گزینه مشاهده وضعیت، می توانید رسید و دیگر اطلاعات تراکنشتان را مثل هش یا TXID مشاهده کنید.

جهت انتقال رمزارز به شخصی که در ارزینجا حساب کاربری دارد فقط کافی است که بعد از ورود به صفحه برداشت آن ارز، ارسال به کاربر ارزینجا را انتخاب کنید و بعد از آن شماره موبایل کاربر مقصد را در این کادر و مقدار ارز انتقالی را هم در این کادر وارد کنید.

در این بخش محدودیتی در میزان انتقال وجود ندارد. هر مقدار از هر ارزی را می‌توانید ‌انتقال دهید و هیچ کارمزدی بابت تراکنش شما از شما کسر نمی‌شود. در صورتی که تمامی موارد مورد تاییدتان بود، دکمه برداشت در انتهای صفحه را انتخاب کنید تا انتقال شما به کاربر ارزینجا انجام شود. لازک به ذکره که این قسمت هم به تایید دو مرحله ای احتیاج داره.

کدی که براتون پیامک می‌شود را در این کادر وارد کنید و سپس دکمه بررسی کد یکبار مصرف را انتخاب کنید. سفارش شما با موفقیت ثبت شده و ارز شما با موفقیت به کاربر مدنظرتان منتقل شده است. در قسمت مشاهده وضعیت می توانید رسید تراکنشتان را مشاهده بفرمایید.

آموزش برداشت ریالی

کاربران گرامی ارزینجا،‌ برای برداشت وجه ریالی ابتدا وارد پنل کاربری خودتان شده و روی گزینه کیف من کلیک کنید. در این صفحه اولین ارزی که مشاهده می‌کنید تومان است. روی دکمه برداشت کلیک می‌کنیم.

سپس وارد بخش برداشت ریالی می‌شویم، در قسمت مبلغ، مقدار وجه برداشتی را وارد کنید. دقت داشته باشید مبلغی که وارد می‌کنید باید حداقل 50 هزار تومان باشد. اما هیچ محدودیت حداکثری در برداشت ریالی وجود ندارد.

در قسمت انتخاب کارت،‌ کارت خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که قبلا کارت خودتان را با شماره شبا ثبت کرده باشید، دکمه برداشت ریالی به این صورت برای شما روشن خواهد بود. اما در غیر این صورت بخش وارد کردن شماره شبا برایتان نمایش داده می‌شود. سپس باید شماره شبا خودتان را در این قسمت وارد کنید و بعد از آن روی دکمه برداشت ریالی کلیک کنید.

بعد از انجام برداشت،‌ این عملیات به پایین همین صفحه اضافه می‌شود و می‌توانید وضعیت آن را مشاهده کنید. سفارش‌های برداشت ریالی، همگی طبق سیکل پایا بانک مرکزی تسویه خواهند شد.

آموزش ارزدیجیتال
آموزش ارزدیجیتال

ابزار وبمستر