کار با صرافی‌های غیرمتمرکز

امروز می‌خواهیم ببینیم که چطوری با کیف پولی که ساختیم در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله کنیم. پس با یک آموزش جذاب دیگر همراه ما باشید.

خب اول از همه باید باید وارد وبسایت پنکیک سواپ شویم، سایت آن فیلتر نیست اما از طرف پنکیک سواپ آی پی ایران را محدود کرده است پس فیلترشکن یادتون نرود. بعد از ورود به پنکیک سواپ و اطمینان حاصل کردن از این که به آدرس اصلی وارد شده‌ایم باید گزینه Connect Wallet رو انتخاب کنیم. اگر کیف پولتان را در مرورگر طبق آموزش ما ساخته باشید با انتخاب این گزینه متامسک می‌توانید ولت خود را متصل کنید. اگر کیف پول دیگری هم دارید مثل تراست ولت باید از گرینه‌های دیگرا ستفاده کنید.

بعد ازتایید درخواست روی ولت و متصل شدن آن شما آماده معامله در پنکیک سواپ هستید. از قسمت بالا در قسمت ترید، ‌گزینه‌های مختلفی را برای معامله می‌بینید

سواپ برای خرید یا تعویض رمزارزها است که ما با آن کار داریم، پس فعلا بخش‌های فیوچرز و لیمیت و ... را کنار می‌گذاریم. وارد تب سواپ می‌شویم.

در این صفحه به‌صورت پیشفرض دو ارز کیک و بی ان بی انتخاب شده‌اند. نمودار قیمتی ارز و پنل معامله هم اینجاست. با این گزینه‌هایی که در بالای پنل وجود دارد می‌توانید کارهای مختلفی را انجام بدهید.

با این گزینه می‌توانید چارت را مخفی کنید، این گزینه به شما ارزهای ترند روز گذشته را از نظر تغییرات قیمتی یا حجم معامله نشان می‌دهد. در صفحه تنظیمات می‌توانید شبکه را انتخاب کنید و یک سری تنظیمات دیگر که پیشنهاد می‌کنیم فعلا به آن‌ها دست نزنید.

این گزینه هم تاریخچه معاملاتی‌ شما را نشان می‌دهد و این گزینه هم برای رفرش قیمت‌ها است. به‌صورت پیشفرض شبکه‌ای که رویآن معامله می‌کنید در پنکیک سواپ، بایننس اسمارت چین است پس باید ارزهای همین شبکه را هم انتخاب کنید. در فیلد اول ارز مبدا و مقدار آن و در فیلد دوم ارز مقصد و مقدار آن را می‌توانید انتخاب کنید.

بعد از انتخاب ارز و مقدار و چک کردن مقدار اسلیپیج می‌توانید با زدن دکمه سواپ درخواست خود را ثبت کنید و تایید آن را روی کیف پولتان انجام دهید.

برای عوض کردن شبکه هم اگر با متامسک وارد شده باشید کافیست که این بالا شبکه را تغییر دهید. در تراست ولت هم اگر با گوشی وصل شدید یکبار باید کانکشن را قطع کنید، شبکه را تغییر بدهید و دوباره وصل شوید.

آموزش ارزدیجیتال

ابزار وبمستر