احتمال فروش بیت کوین های سیلک رود توسط دولت آمریکا

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

اسکات جانسون، وکیل برجسته آمریکایی، ادعا کرده است که دولت ایالات متحده در حال فروش بیت کوین هایی است که از بازار سیاه سیلک رود توقیف کرده است. این ادعا بر اساس توافق اخیر بین سرویس مارشال‌های آمریکا (USMS) و صرافی کوین‌بیس مطرح شده است. جانسون معتقد است انتقال این بیت کوین ها به پلتفرم […]

بیت کوین

اسکات جانسون، وکیل برجسته آمریکایی، ادعا کرده است که دولت ایالات متحده در حال فروش بیت کوین هایی است که از بازار سیاه سیلک رود توقیف کرده است. این ادعا بر اساس توافق اخیر بین سرویس مارشال‌های آمریکا (USMS) و صرافی کوین‌بیس مطرح شده است.

جانسون معتقد است انتقال این بیت کوین ها به پلتفرم معاملاتی کوین‌بیس پرایم نشان می‌دهد که دولت قصد دارد این دارایی‌های دیجیتال را به فروش برساند. به گفته او، تأیید نهایی این فروش در گزارش سالانه وزارت دادگستری در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. با این حال، برخی از تحلیلگران با این تفسیر مخالف هستند.

طبق گزارش شرکت تحلیل اطلاعات ارزهای دیجیتال، آرخام اینتلیجنس، دولت آمریکا در اواسط ماه اوت، حدود ۶۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین را به صرافی کوین‌بیس منتقل کرده است. این انتقال بزرگ می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین در بازار داشته باشد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، نیز به این موضوع واکنش نشان داده و قول داده است که در صورت پیروزی در انتخابات، از فروش بیت کوین‌های دولتی جلوگیری کند. این بیت کوین‌ها بخشی از ۵۰ هزار بیت کوینی هستند که در سال ۲۰۲۲ از بازار سیاه سیلک رود توقیف شده‌اند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx