بیت تورنت در ابتدای راه برای جهشی بزرگ

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت تورنت در ابتدای راه برای جهشی بزرگ با توجه به حساب توییتری بیت تورنت، در تاریخ 12 دسامبر سال 2021 اعلام شد که برنامه‌های این شبکه برای راه اندازی زنجیره بیت تورنت (BTTC) و تغییر نام BTT یا همان توکن بومی این شبکه عملی شده است. بعد از این که شبکه آزمایشی زنجیره بیت […]

بیت تورنت در ابتدای راه برای جهشی بزرگ

بیت تورنت در ابتدای راه برای جهشی بزرگ

با توجه به حساب توییتری بیت تورنت، در تاریخ 12 دسامبر سال 2021 اعلام شد که برنامه‌های این شبکه برای راه اندازی زنجیره بیت تورنت (BTTC) و تغییر نام BTT یا همان توکن بومی این شبکه عملی شده است.

بعد از این که شبکه آزمایشی زنجیره بیت تورنت راه اندازی شد، و آزمایشات خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، در تاریخ 12 دسامبر اعلام شد که شبکه اصلی بیت تورنت و طرح تغییر نام این شبکه اجرایی شده است. در این رشته توییتری به این نکته نیز اشاره شد، در عین حال که ارزش بازار BTT‌ حفظ می‌شود، توکن‌های قدیمی نیز تغییر نام خواهند یافت و با نسبت 1 به هزار به توکن‌های جدید تبدیل می‌شوند. بنابراین کل توکن‌های این بازار به مقدار 990،000،000،000،000 افزایش می‌یابد.

توکن جدید بیت تورنت چیست؟

منظور از توکن‌های جدید BTT، توکن‌هایی است که بر روی خود زنجیره اصلی بیت تورنت راه اندازی می‌شوند. تا قبل از چنین رویدادی، توکن‌های BTT بر بستر ترون قرار داشته اند اما با تاسیس شبکه اصلی بیت تورنت به نام BTTC، این توکن‌ها از این پس بر روی این شبکه قرار می‌گیرند.

موارد استفاده توکن بومی زنجیره BTTC

موارد استفاده این توکن عبارتست از:

  • با در اختیار داشتن این توکن می توان به اعتبار سنج‌های این شبکه تبدیل شد
  • می توان از این توکن برای استیک کردن و پاداش گرفتن استفاده کرد
  • و در نهایت با در اختیار داشتن این توکن می‌توان در کامیونیتی حاکمیت این شبکه عضو شد.

رویدادهای پیش رو

در تاریخ 29 دسامبر اعلام شد که صرافی معتبر Bithumb از تغییر نام بیت تورنت حمایت می‌کند. در ادامه این تغییرات، در این حساب کاربری اعلام شد که واریز و برداشت این رمز ارز در تاریخ 29 دسامبر به حالت تعلیق در می‌آید و در نهایت در تاریخ 4 ژانویه سال 2022 میلادی تمام تراکنشات این شبکه نیز معلق می‌گردد.

در روزهای آتی روش تبدیل توکن‌های قدیمی به جدید را به شما آموزش خواهیم داد. لطفا با ما همراه باشید و نظرات خود را در کامنت همین پست قرار دهید. 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
کریم سیاه تیری
کریم سیاه تیری
2 سال ها قبل

سلام.بعداز این تغییرات روی چه قیمتی باز می شود

رامین میرزایی
رامین میرزایی
2 سال ها قبل
پاسخ دهید  کریم سیاه تیری

سلام وقت شما بخیر.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی در شبکه‌های اجتماعی و توسط اکانت رسمی این رمز ارز منتشر نشده است. اما به محض اطلاع رسانی، اطلاعات در اختیار کاربران سایت قرار می‌گیرد.
لطفا با ما همراه باشید.

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx