بیت کوین سقوط کرد! آیا بازار خرسی شروع شده است؟

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت کوین سقوط کرد! آیا بازار خرسی شروع شده است؟ در یکی از خونین ترین روزهای بازار رمزارزها، با سقوط بیت کوین به زیر بازه 43,000 دلار، تمام سودهای بدست آمده در ماه اکتبر به باد رفت. بیت کوین امروز، 4 دسامبر، با سقوط به زیر 47,000 دلار تقریبا 20٪‌ از ارزش خود را از […]

بیت کوین به زیر 47 هزار دلار سقوط کرد! آیا بازار خرسی شروع شده است؟

بیت کوین سقوط کرد! آیا بازار خرسی شروع شده است؟

در یکی از خونین ترین روزهای بازار رمزارزها، با سقوط بیت کوین به زیر بازه 43,000 دلار، تمام سودهای بدست آمده در ماه اکتبر به باد رفت. بیت کوین امروز، 4 دسامبر، با سقوط به زیر 47,000 دلار تقریبا 20٪‌ از ارزش خود را از دست داد. و بدین ترتیب یکی از بزرگترین نزول های روزانه BTC از 15 مه رقم خورد. اگر به یاد داشته باشید، در آن روز قیمت BTC به صورت آنی به زیر 33,000 دلار سقوط کرد.

قیمت بازار BTC با سقوط 26.4 درصدی از حمایت هفته ای 57,206 خود تا سطح 42,268 دلار سقوط کرد. داده های بای بیت (ByBit) نشان می دهند که در یک ساعت اخیر بازار بیت کوین شاهد 1.3 میلیارد دلار لیکوئید شدن بود. فقط 735 میلیون دلار در پوزیشن های لانگ این ارز دیجیتال لیکوئید شدند.

بیت کوین به زیر 47 هزار دلار سقوط کرد! آیا بازار خرسی شروع شده است؟ (2)

نمودار لیکوئید BTC

در نتیجه با این بازار خرسی، تمام تلاش های گاوها در 2 ماه اخیر از 29 سپتامبر که در آن قیمت BTC با 63٪‌ افزایش تا بالاترین سطح خود یعنی 67,602 دلار صعود کرده بود، نابود شد. با این حال، بسیاری از تحلیلگران باور دارند که روند حرکتی بیت کوین مشابه پرایس اکشن هر سال خود است. از دیگر دلایل این بازار نزولی می توان به رگولاتورهای امریکایی اشاره کرد که مدیران عامل صرافی های مطرحی همچون FTX و Binance US را برای گفتگوهایی در خصوص دارایی های دیجیتال دعوت کرده اند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx