تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین و برخی از آلت کوین ها از مقاومت پیش روی خود عبور کرده اند، که حاکی از آغاز یک روند صعودی است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 15 مارچ موفق به عبور از میانگین های متحرک نشد. با این حال، […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین و برخی از آلت کوین ها از مقاومت پیش روی خود عبور کرده اند، که حاکی از آغاز یک روند صعودی است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 15 مارچ موفق به عبور از میانگین های متحرک نشد. با این حال، دم بلند کندل استیک حاکی از وجود تقاضای شدید در سطوح قیمتی پایین است.

با تداوم خرید توسط گاوها، هم اکنون قیمت از میانگین متحرک ساده 50 روزه (40,151 دلار) عبور کرده است.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

درصورتی که گاوها قیمت را بالای میانگین متحرک ساده 50 روزه حفظ کنند، بیت کوین ممکن است بین محدوده 45,400 دلار و خط مقاومت کانال صعودی،‌ با مقاومت روبه رو شود. اگر قیمت از این محدوده کاهش یابد، BTC چند روز دیگر در کانال باقی خواهد ماند.

میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار گرفته است. وضعیت این دو شاخص بیانگر رنج زدن BTC در کوتاه مدت است.

اما برخلاف دیدگاه فوق، نزول بیت کوین به زیر میانگین های متحرک بیانگر فروش در سطوح بالا خواهد بود. در این شرایط، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر خط حمایت کانال و تداوم روند نزولی تلاش خواهند کرد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx