تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین به محدوده حمایت بحرانی خود رسیده است. در صورتی که این حمایت شکسته شود، شرایط برای این ارز دیجیتال بسیار دشوار خواهد شد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 5 می از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (38,268 دلار) نزول و […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین به محدوده حمایت بحرانی خود رسیده است. در صورتی که این حمایت شکسته شود، شرایط برای این ارز دیجیتال بسیار دشوار خواهد شد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 5 می از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (38,268 دلار) نزول و به زیر خط حمایت کانال صعودی سقوط کرد. این مهم باعث بی اثر شدن واگرایی مثبت در شاخص RSI شد.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

میانگین های متحرک نزولی شده و شاخص RSI در محدوده اشباع فروش قرار گرفته است. این دو مهم بیانگر تسلط خرس ها بر بازار  هستند.

با شکست حمایت 34,322 دلار، حالا احتمال تداوم سقوط تا 32,917 دلار وجود دارد. این یک حمایت بسیار مهم و بحرانی است. زیرا اگر شکسته شود، BTC ممکن است تا 28,805 دلار سقوط کند.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه افزایش یابد، دیدگاه فوق باطل خواهد شد. در این شرایط حتی می توان انتظار صعود بیت کوین را تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (41,466 دلار) داشت.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx