تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین همچنان با فشار فروش توسط خرس ها مواجه است و گاوها در تلاش برای افزایش قیمت هستند. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 20 می قیمت خود را از حمایت مهم 28,630 دلار افزایش داد که بیانگر خرید قدرتمند توسط گاوها […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین همچنان با فشار فروش توسط خرس ها مواجه است و گاوها در تلاش برای افزایش قیمت هستند. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 20 می قیمت خود را از حمایت مهم 28,630 دلار افزایش داد که بیانگر خرید قدرتمند توسط گاوها بود. در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی هستند. این موضوع می تواند اولین نشانه از کاهش فشار فروش توسط خرس ها باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

با عبور از خط روند نزولی بیت کوین می تواند تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (31,887 دلار) صعود کند. انتظار می رود که خرس ها با قدرت از این سطح دفاع کنند. اگر قیمت دوباره از این سطح کاهش یابد، خرس ها برای نزول قیمت به زیر 28,630 دلار تلاش خواهند کرد.

درصورتی که موفق شوند، BTC ممکن است تا 26,700 دلار نزول کند. اگر این حمایت نیز شکسته شود، سقوط می تواند تا 25,000 و سپس 21,800 دلار ادامه پیدا کند. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عبور کند، BTC خود را برای صعود به 34,823 دلار آماده خواهد کرد. درصورتی که این مقاومت شکسته شود، ممکن است صعود تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (37,289 دلار) ادامه داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx