تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای صعود هستند اما با فروش در سطوح بالا مواجه می شوند که بیانگر تسلط خرس ها بر بازار است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در حال حاضر در تلاش برای صعود است. اما دم […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای صعود هستند اما با فروش در سطوح بالا مواجه می شوند که بیانگر تسلط خرس ها بر بازار است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در حال حاضر در تلاش برای صعود است. اما دم بلند کندل استیک 21 ژوئن نشان می دهد که خرس ها تمایلی برای تسلیم شدن ندارند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

نکته مثبت، خرید گاوها در هنگامی است که قیمت به سطح 20,000 دلار نزول می کند. اگر با افزایش خریدها قیمت از سطح فعلی صعود کند، گاوها برای عبور قیمت از بازه 22,000 دلار تلاش خواهند کرد. در این صورت می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (24,076 دلار) را داشت.

انتظار نمی رود که در این سطح شاهد مقاومت شدید خرس ها باشیم. اما در صورتی که این مقاومت شکسته شود، بیت کوین می تواند تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (28,678 دلار) صعود کند. بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت به زیر 19,600 دلار نزول کند، روند نزولی خواهد شد. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا 17,622 دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx