تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین (BTC)

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین (BTC) بیت کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد. در صورتی که بیت کوین این سطح را پشت سر بگذارد، می توان به روند حرکتی خوش بین شد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC عدم موفقیت گاوها در دفاع از سطح 39,600 دلار، بیانگر […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین (BTC)

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین (BTC)

بیت کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد. در صورتی که بیت کوین این سطح را پشت سر بگذارد، می توان به روند حرکتی خوش بین شد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

عدم موفقیت گاوها در دفاع از سطح 39,600 دلار، بیانگر تداوم فشار فروش توسط خرس ها است. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (41,193 دلار) نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار گرفته است. در مجموع، این شاخص ها بیانگر قدرت نمایی خرس ها هستند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین (BTC)

نمودار BTC

در صورتی که قیمت زیر 39,600 دلار حفظ شود، می توان انتظار سقوط تا محدوده حمایتی 36,250 – 35,507 دلار را داشت. انتظار می رود که گاوها از این محدوده دفاع کنند. اما در صورت شکست، بیت کوین می تواند حتی تا 32,917 دلار نزول کند. هر چقدر بیت کوین مدت زمان بیشتری را زیر 39,600 دلار سپری کند، به همان اندازه احتمال حرکت نزولی افزایش خواهد یافت.

اما بر خلاف دیدگاه فوق، افزایش و عبور قیمت از 39,600 دلار بیانگر انباشت قدرتمند در سطوح پایین خواهد بود. در این شرایط، گاوها برای عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه تلاش خواهند کرد. لازم به ذکر است که برای ایجاد یک روند صعودی جدید، گاوها باید از مقاومت 45,821 دلار عبور کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx