نمودارها برای بیت کوین و چند آلت کوین خون می گریند!

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

نمودارها برای بیت کوین و چند آلت کوین خون می گریند! تحلیل ها خبر از حال و روز بد بیت کوین و چند آلت کوین دیگر می دهند. هرچند امکان رشد وجود دارد، ولی باید این چند روز بسیار هوشیار باشید.   بیت کوین BTC در تحلیل امروز ، متاسفانه قیمت بیت کوین به زیر […]

نمودارها برای بیت کوین و چند آلت کوین خون می گریند!

تحلیل ها خبر از حال و روز بد بیت کوین و چند آلت کوین دیگر می دهند. هرچند امکان رشد وجود دارد، ولی باید این چند روز بسیار هوشیار باشید.

 

بیت کوین BTC

در تحلیل امروز ، متاسفانه قیمت بیت کوین به زیر نمودار متحرک 20 روزه حرکت کرد و زیر 11554 دلار باقی ماند. این نشانه ی بسیار بدی است. چرا که بیان می کند گاوها تسلط خود به بازار را از دست داده اند. در حال حاضر گاوها شدیدا در تلاش هستند تا قیمت را در بازه ی 11100 تا 10900 حمایت کنند و اجازه ندهند قیمت از این هم پایین تر بیاید.

اگر گاوها نتوانند این سطح حمایتی را حفظ کنند، افت قیمت تا 10628 معادل میانگین متحرک ساده 50 روزه ممکن است. و اگر در این سطح نیز خوب حمایت نشود، تا 10400 افت می کند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه در حال مسطح شدن است و شاخص RSI هم خبر از برابری عرضه و تقاضا می دهد.

بازار بیت کوین شدیدا تحت تاثیر تصمیم نهنگ ها قرار دارد. برای همین اگر نهنگ ها دارایی های خود را نفروشند و تقاضا برای بیت کوین بالا برود، امکان رشد تا 12113 دلار وجود دارد.  البته بازه 12133 تا 12460 دلار بازه ی مقاومتی است.

اتریوم ETH

عدم توانایی اتریوم برای صعود به بالای 415 دلار باعث شد تا دارندگان این ارز اقدام به فروش کنند. همین امر باعث ریزش قیمت شد. قیمت اتر در 366 دلار حمایت شد. در حال حاضر گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای 393 دلار برسانند. این اتفاق خوبی نیست!چرا که 393 دلار معادل میانگین متحرک نمایی 20 روز است. پایین تر بودن قیمت از این سطح می تواند نشانه ی کمبود تقاضا برای اتر باشد. سطح 366 دلاری بسیار حیاتی است. اگر قیمت اتر از این عدد کمتر شود، قیمت تا 336 دلار ریزش می کند. اگر گاوها بتوانند قیمت را از 393 دلار به سمت بالا حرکت دهند، می توان امیدوار بود که قیمت دوباره به 415 دلار می رسد.

ریپل XRP

ارزش  ارز ریپل در روز24 آگوست بالای میانگین نمایی 20 روزه بود. یعنی حدود 0.28 دلار. اما در این قیمت میزان تقاضا بالا نبود و متاسفانه قیمت در 0.26 دلار حمایت شد. گاوها شدیدا در تلاش هستند تا قیمت را از این سطح بالا تر ببرند. اگر نتوانند این کار را بکنند، یعنی اوضاع به نفع خرس ها است. حتما مترصد سطح قیمتی 0.26 دلار باشید. چرا که کاهش از این سطح، قیمت را تا 0.25 و سپس 0.24 دلار پایین می برد. اگر قیمت از این سطح بیشتر شود، احتمالا چند روزی طول می کشد تا دوباره به 0.28 دلار برسد.

 

بایننس کوین  BNB

ارز رسمی صرافی بایننس هم نتوانست مقاومت 22.9 دلاری را بشکند. برای همین تا 22 دلار که معادل میانگین متحرک نمایی 20 روزه است پایین آمد. این یعنی خرس ها شدیدا در حال فروش هستند. خرس ها قصد دارند قیمت را تا 20.5 دلار پایین ببرند. اگر موفق به چنین کاری شوند، حتی ممکن است تا 19.1 دلار سقوط قیمت داشته باشیم. البته اگر گاو ها چنین اجازه ای ندهند، قیمت می تواند به رقم قبلی بازگردد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx