دوج کوین در آستانه یک جهش 1,000 درصدی قرار گرفته است

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دوج کوین در آستانه یک جهش 1,000 درصدی قرار گرفته است یکی از استراتژیست و تریدرهای برجسته بازار در تحلیل اخیر خود از دوج کوین اعلام کرده این میم کوین در آستانه یک رشد نجومی قرار گرفته که یادآور جهش آن در ماه آوریل است. این استراتژیست به نام جاستین بنت (Justin Bennett)، به فالوورهای […]

دوج کوین در آستانه یک جهش 1,000 درصدی قرار گرفته است

دوج کوین در آستانه یک جهش 1,000 درصدی قرار گرفته است

یکی از استراتژیست و تریدرهای برجسته بازار در تحلیل اخیر خود از دوج کوین اعلام کرده این میم کوین در آستانه یک رشد نجومی قرار گرفته که یادآور جهش آن در ماه آوریل است.

این استراتژیست به نام جاستین بنت (Justin Bennett)، به فالوورهای خود گفته که پرایس اکشن فعلی DOGE شباهت خاصی به الگوی تکنیکال خود در شش ماه گذشته دارد که باعث رشد 13 برابری آن شد.

DOGE در حال انجام کاری است که آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. آخرین فاز تثبیت در مقایسه با الگویی که قبل از جهش 1,200 درصدی ماه آوریل شکل گرفت، سه برابر بیشتر طول کشیده است. البته باید مراقب بیت کوین نیز بود.

 نمودار DOGE

 نمودار DOGE

به گفته این تریدر، دوج کوین در حال شکل دادن به یک الگوی مثلث صعودی است که بیانگر تداوم روند صعودی است. درصورتی که DOGE طبق آنچه این تحلیلگر گفته عمل کند، می توان انتظار صعود این میم کوین پیشرو را تا 3 دلار داشت. با در نظر گرفتن قیمت فعلی 0.24 دلاری DOGE، این یک جهش 1,150 درصدی خواهد بود.

بنت همچنین باور دارد که روند کوتاه مدت دوج کوین صعودی خواهد بود. وی اعلام کرده که این میم کوین خود را برای عبور از یک مقاومت مهم آماده می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx