قبل از هارد فورک لندن، اتریوم تولد شش سالگی خود را جشن گرفت!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قبل از هارد فورک لندن، اتریوم تولد شش سالگی خود را جشن گرفت! اتریوم دومین رمزارز برتر بازار که باعث دگرگونی صنعت رمزارزها شد، روز گذشته تولد شش سالگی خود را جشن گرفت. اولین بلوک اتریوم در تاریخ 30 جولای سال 2015 راه اندازی شد. در آن زمان، بیت کوین شاهد یک سیر صعودی در […]

قبل از هاردفورک لندن، اتریوم تولد شش سالگی خود را جشن گرفت!

قبل از هارد فورک لندن، اتریوم تولد شش سالگی خود را جشن گرفت!

اتریوم دومین رمزارز برتر بازار که باعث دگرگونی صنعت رمزارزها شد، روز گذشته تولد شش سالگی خود را جشن گرفت.

اولین بلوک اتریوم در تاریخ 30 جولای سال 2015 راه اندازی شد. در آن زمان، بیت کوین شاهد یک سیر صعودی در سال 2013 بود و توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود و این صنعت دیگر نابالغ نبود.

اندکی پس از راه اندازی خود اتریوم موفق شد به سرعت جایگاه خود را در صنعت کریپتو تثبیت کند. تنها پس از گذشت 8 ماه از راه اندازی خود، این آلت کوین موفق شد به رتبه دوم رمزارزهای برتر از نظر ارزش بازار صعود کند. از آن زمان تا کنون، سال 2021، اتریوم همچنان این جایگاه را حفظ کرده است.

جالب است بدانید که در ژوئن سال 2017 اتریوم به پیشی گرفتن از بیت کوین نزدیک شد و موفق شد ارزش خود را تا 0.15 BTC افزایش دهد. اما از آن زمان تا کنون اتریوم نتوانسته این موفقیت را تکرار کند. این رمزارز در حال حاضر در بازه 2466 دلار قرار گرفته است.

نمودار اتریوم 

نمودار ETH

بعد از شور هیجان عرضه اولیه، پدیده های جدیدی از جمله توکن های غیرقابل معاوضه و دیفای در صنعت کریپتو ظهور کردند. در حال حاضر بیش از 66 میلیارد دلار در پروتکل های دیفای قفل شده است.

هارد فورک لندن

انتظار می رود به روزرسانی جدید اتریوم موسوم به لندن در تاریخ 4 آگوست، در بلوک 12,965,000 منتشر شود. این به روزرسانی گامی بزرگ در انتقال به الگوریتم اجماع اثبات سهام است، که احتمالا تا پایان سال جاری رخ خواهد داد.

در حالی که آپگرید لندن 5 طرح ارتقا (EIP) را با خود به ارمغان خواهد آورد، EIP شماره 1559 در مرکز توجه قرار گرفته است. در این طرح، اتریوم به یک رمزارز ضدتورمی تبدیل می شود و بخشی از کارمزد تراکنش ‌ها سوزانده خواهند شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx