پیش بینی حرکت بیت کوین توسط تحلیل گر معروف بازار رمزارزها

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پیش بینی حرکت بیت کوین توسط تحلیل گر معروف بازار رمزارزها یک استراتژیست، تحلیل گر و تریدر بازار رمزارزها برای بیت کوین یک حرکت انفجاری را پیش بینی کرده است. اما او اخطار داده که این ریکاوری روی یک خط مستقیم اتفاق نمی افتد. یک تحلیلگر ناشناس رمزارزها با نام مستعار Credible به 282،400 نفر […]

پیش بینی حرکت بیت کوین توسط تحلیل گر معروف بازار رمزارزها

یک استراتژیست، تحلیل گر و تریدر بازار رمزارزها برای بیت کوین یک حرکت انفجاری را پیش بینی کرده است. اما او اخطار داده که این ریکاوری روی یک خط مستقیم اتفاق نمی افتد. یک تحلیلگر ناشناس رمزارزها با نام مستعار Credible به 282،400 نفر دنبال کننده خود در توییتر اعلام کرد که او معتقد است یک کف قیمتی برای بیت کوین تشکیل شده است و در حال حاضر پتانسیل یک روند صعودی را دارد. یک کف قیمتی تشکیل شده است که من به دنبال آن می‌گشتم. این کف تشکیل شد و بیتفینکس (Bitfinex) در 45،000 $ تقاضا ثبت کرده است. حالا کاملا مشخص است که یک رشد قیمتی تا 55،000 $ اتفاق می‌افتد.

تحلیل رفتار بیت کوین توسط تحلیل گر

اگرچه Credible در بلند مدت دیدگاه صعودی به بیت کوین دارد، او یک Lower High قبل از اینکه اصلاح جدی دیگری مشاهده شود در 55،000 $ می بیند . یک به روز رسانی در رابطه با ایده زیر این است که ما فکر می‌کنیم تا حدودی یک رهایی در هفته های آینده اتفاق می افتد و پس از آن یک جابجایی که پایین تر از 42،000 $ و بالاتر از 30،000 $ قرار دارد اتفاق می افتد تا ساختار تخت ما تشکیل شود.

رفتار الیوت بیت کوین بر اساس نظر تحلیل گر

این تحلیل گر رمزارزها از تئوری موج الیوت استفاده کرده است. این تئوری یک روش آنالیز است که رفتار قیمتی را در آینده پیش بینی می  کند. این پیش بینی به وسیله تجمیع روانشناسی که تمایل دارند این موج ها را کنترل کنند انجام می‌شود. با توجه به Credible، بیت کوین در اواسط موج چهارم قرار دارد. موج چهارم یک موج اصلاحی از 5 موج الیوت است. این معامله گر رمز ارز گفت که حرکت اصلاحی به زیر 40،000 $ موجب تکمیل موج چهارم می‌شود و بیت کوین را در موقعیتی قرار می‌دهد تا خودش را برای حرکت صعودی موج پنجم آماده کند. سر انجام موج پنجم در بالای 100،000 $ به پایان می‌رسد. تاریخ رسیدن به این قیمت تا جولای 2022 است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx