برایان آرمسترانگ: قوانین بیشتر در کریپتو برای کوین‌بیس بهتر است

کوین‌بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 462 نفر

مدیر عامل کوین‌بیس درباره مقررات کریپتو می گوید

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین‌بیس، در جریان تماسی در روز سه شنبه، در مورد عملکرد شرکت، درآمد آن و مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

درآمد کوین‌بیس در سه ماهه دوم تقریباً ۶۴ درصد کاهش یافته است. این شرکت در مقایسه با ۱.۵۹ میلیارد دلار درآمد خالص در سه ماهه مشابه سال گذشته; ۱.۱ میلیارد دلار زیان خالص گزارش کرده است. کوین بیس در آخرین نامه خود به سهامداران گفت:

سه ماهه دوم آزمونی برای دوام برای شرکت های کریپتو و در کل یک فصل پیچیده بود.

آرمسترانگ در رابطه با مقررات ارزهای دیجیتال توضیح داد; «ما از دیدن پیشرفت اخیر هم در ایالات متحده و هم در کشورهای سراسر جهان به سمت قوانین شفاف‌تر برای رمزارزها خرسندیم. در ایالات متحده; چندین لایحه با حمایت قوی دو حزبی در کنگره راه اندازی شده است.

او همچنین به دستور اجرایی رئیس جمهور جو بایدن در مورد ارزهای دیجیتال، مقررات بازارهای دارایی های کریپتو اتحادیه اروپا (MiCA) و «تحولات مثبت» در استرالیا، بریتانیا، هنگ کنگ، برزیل و سایر بازارها اشاره کرد.

آرمسترانگ اظهار داشت:

این عجیب است که بگوییم، اما … از برخی جهات، هرچه مقررات بیشتری برای رمزارز وجود داشته باشد، برای کوین‌بیس بهتر است. ما بسیار خوشحالیم که با هر قانونگذار در سراسر جهان که برای ملاقات با ما وقت بگذارد، تعامل داشته باشیم. ما این را به عنوان یک چیز بد نمی بینیم. برعکس، ما معتقدیم که این بهترین راه برای کمک به پیشرفت صنعت کریپتو است.»

آرمسترانگ در مورد تحقیقات SEC درباره کوین‌بیس می گوید

آرمسترانگ با پرداختن به عناوین اخیر مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است در حال تحقیق در مورد کوین‌بیس در مورد لیست ارزهای دیجیتال خود باشد; فاش کرد که در ماه می; SEC یک “درخواست داوطلبانه اطلاعات” از جمله جزئیات فرآیند فهرست دارایی های کوین‌بیس را; برای این صرافی ارسال کرد. وی تاکید کرد:

ما هنوز نمی دانیم که آیا این تحقیق تبدیل به یک تحقیق رسمی می شود یا خیر.

ماه گذشته، SEC یک مدیر محصول سابق کوین‌بیس را در یک پرونده معاملاتی خودی متهم کرد و اعلام کرد که ۹ توکن فهرست‌شده در کوین‌بیس اوراق بهادار هستند. شرکت بورس نزدک هر گونه ادعایی مبنی بر فهرست کردن اوراق بهادار کریپتو را رد کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx