هشدار بنیانگذار اسکای بریج به تریدهای احساسی معامله گران بیت کوین

اسکای بریج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 572 نفر

هشدار بنیانگذار اسکای بریج به موقعیت های معاملاتی احساسی تریدر های بیت کوین

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار SkyBridge Capital، به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال توصیه کرد که از واکنش‌های احسای پرهیز کنند. او معتقد است قیمت بیت کوین در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد کرد.

در مصاحبه ای جدید با CNBC، این صندوق سرمایه گذاری کهنه کار به سرمایه گذاران هشدار داد که وضعیت فعلی بازار را درک کنند و در برابر ترید مبتنی بر احساسات مقاومت کنند.

شما داده‌های تورمی بهتر از حد انتظار را دریافت می‌کنید. من فقط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ نگاه می‌کردم. اعداد تولید ناخالص داخلی، نرخ تورم و بیکاری.

و اگر از ترید های احساسی دست بکشید و لحظه ای فکر کنید، می بیند که بیماری کرونا این خرابی ها را ایجاد کرده است، ما پول زیادی به سیستم وارد کرده ایم که باعث تورم آن  شده است، و بدیهی است که شما زنجیره تامین را مختل کردید. اما به خوبی می توانید به آن سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ برگردید، که یک اقتصاد بسیار قوی، بیکاری کم و تورم عادی بود .احتمالاً ۶ تا ۱۲ ماه دیگر باقی مانده است، و من فکر می کنم بازار شروع به درک این موضوع کرده است. بدیهی است که در بازار ارزهای دیجیتال خیلی از افرادی که از اهرم برای معاملات خود استفاده می کردند اکنون از بازار خارج شده اند.

شرکت اسکای بریج

اسکاراموچی خاطرنشان می کند که شرکت او بیشترین پوزیشن های معاملاتی را روی بیت کوین و اتریوم دارد.  علاوه بر این پوزیشن های قابل توجهی رووی رقبای اتریوم یعنی سولانا و الگورند دارد.

ما فکر می‌کنیم با بهبود شبکه لایتنینگ، افزایش اپلیکیشن های کاربردی و سهولت انجام تراکنش‌ها روی شبکه بیت‌کوین، حجم معاملات تجاری بسیار بیستر خواهد شد. علاوه بر این ها شما به روزرسانی مرج اتریوم را دارید که هزینه تراکنش ها را در آن شبکه بسیار کاهش می دهد. بسیاری از معامله گران احتمالاً ابا این خبرها اقدام به خرید اتریوم کرده اند.

به گفته اسکاراموچی، شرکت او قیمت بیت کوین را در شش سال آینده ۳۰۰۰۰۰ دلار پیش بینی کرده است.

اگر ۱۰ روز از بهترین روزهای بازار را از بازار خارج باشید; بازدهی خود را از ۷.۵ درصد به بازدهی ۲ درصدی کاهش داده‌اید. من نمی‌خواهم که بر اساس احساسات، پرتفوی خود را بچینم. باز هم، از آخرین باری که صحبت کردیم، ۴۵ درصد افزایش داشته ایم. ما هیچ کاری نکردیم جز اینکه موقعیت های معاملاتی را حفظ کنیم و به نظم و انضباط خود پایبند باشیم. فکر می‌کنم این پیامی است که می‌خواهم برای سرمایه‌گذاران ارسال کنم…

من به مردم می گویم:

فقط آرام باشید. شرایط موجود را درک کنید. ما یک سناریوی بسیار خوش بینانه برای بیت کوین، اتریوم، سولانا و الگوراند طی ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده خواهیم دید.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx