دعوای حقوقی شرکت وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس با کیفای

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دعوای حقوقی شرکت وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس با کیفای شرکت ورشکسته وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس روز سه شنبه در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده با پروتکل تامین مالی غیرمتمرکز کیفای و جیسون استون مدیر عامل آن دعوای حقوقی ای را شروع کرد و مدعی شد که استون خود را به عنوان یک متخصص در […]

وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس

دعوای حقوقی شرکت وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس با کیفای

شرکت ورشکسته وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس روز سه شنبه در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده با پروتکل تامین مالی غیرمتمرکز کیفای و جیسون استون مدیر عامل آن دعوای حقوقی ای را شروع کرد و مدعی شد که استون خود را به عنوان یک متخصص در صنعت بیت کوین و دیفای معرفی کرده است. و بی کفایتی و فریب استون و کیفای ارز های دیجیتال شرکت سلسیوس را به با داده است. این شکایت چند هفته پس از شکایت کی فای از سلسیوس به دلیل عدم رعایت قرارداد مشارکت در سود صورت گرفت.

کی فای خدمات استیکینگ و استراتژی دیفای را در اختیار شرکت سلسیوس قرار داد. بر اساس شکایت شرکت وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس، متهمان ادعا می کنند میلیون ها دلار توکن از کیف پول های سلسیوس سرقت کرده اند. علاوه بر این، سلسیوس ادعا می‌کند که متهمان توکن‌های غیرمثلی (NFT) را با توکن های سلسیوس بدون مجوز از این شرکت خریداری کردند. متهمان همچنین متهم شده اند که با توکن سلسیوس در دیگر شرکت‌های ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. و از تورنادو کش، پروتکل حفظ حریم خصوصی ارزهای دیجیتال که اخیراً توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده ممنوع شده است، برای مخفی کردن فعالیت‌های خود استفاده کردند.

نحوه همکاری سلسیوس با کی فای

سلسیوس-کی فای یکی از شاکیان این دعوای حقوقی بود. این یک ابزار سرمایه گذاری با هدف ویژه متعلق به شرکت وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس بود که کیفای روی آن کار می کرد. شاکیان ادعا کردند که «ده‌ها میلیون دلار» را به دلیل سهل‌انگاری متهمان و احتمالاً ده‌ها میلیون دلار از دارایی‌های تبدیل شده را از دست داده‌اند. علاوه بر این، آنها ادعا کردند که کیفای در صورت درخواست برای انجام این کار موفق به بازگرداندن وجوه نشده است. و ادعاهای بیهوده ای را علیه سلسیوس مطرح کردند.

کیفای در 7 ژوئیه از سلسیوس شکایت کرد و ادعا کرد که سلسیوس طبق قرارداد برای تقسیم سود پس از سهامداری کیفای و فعالیت های مربوط استراتژی دیفای عمل نکرده است. KeyFi ادعا کرد که این قرارداد میلیون ها دلار ارزش دارد و سلسیوس به عنوان یک طرح پونزی عمل می کند. سلسیوس در 13 ژوئن برداشت های ارز دیجیتال را به حالت تعلیق درآورده بود و طبق گزارش ها زمانی که کیفای از آن شکایت کرد، ورشکسته بود. سلسیوس یک هفته بعد اعلام ورشکستگی کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx