ریزش شدید چین لینک در صورت اصلاح قیمت بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ریزش شدید چین لینک در صورت اصلاح قیمت بیت کوین یک تحلیل گر و استراتژیست ارزهای دیجیتال که به تحلیل های به موقع آلتکوین ها معروف است، هشدار داد که احتمالا قیمت بیت کوین و چین لینک در آینده ای نزدیک اصلاح خواهند شد. این تحلیلگر با نام مستعار آلت کوین شرپا به با 182 […]

چین لینک

ریزش شدید چین لینک در صورت اصلاح قیمت بیت کوین

یک تحلیل گر و استراتژیست ارزهای دیجیتال که به تحلیل های به موقع آلتکوین ها معروف است، هشدار داد که احتمالا قیمت بیت کوین و چین لینک در آینده ای نزدیک اصلاح خواهند شد.

این تحلیلگر با نام مستعار آلت کوین شرپا به با 182 هزار فالوئر توییتر گفت پس از اینکه بیت کوین از حدود 21800 دلار به زیر 20000 دلار در روز جمعه کاهش یافت، بسیار نزولی به نظر می رسید.

من فکر می کنم که احتمالاً به پایین 19000 دلار خواهیم رفت. به نظر می رسد نقطه جهش منطقی بعدی است. قیمت بیت کوین قبل از ریزش بیشتر قدرت رسیدن به 23000 دلار را نداشت. قیمت همچنان در نوسان است. من معتقدم که 1700 دلار را خواهیم دید.

چین لینک وابسته به قیمت اتریوم و بیت کوین

بعدی شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین لینک است. به گفته آلت کوین شرپا ، اگر بیت کوین و اتریوم شاهد حرکت اصلاحی دیگری باشند، احتمالا چین لینک 30 درصد ارزش خود را از دست خواهد داد.

چین لینک مدت سه ماه است که در نوسان است. هنوز مطمئن نیستم که این ارز در فاز انباشتگی است یا تنها مکث قبل از ریزش است. مانند همه آلتکوین‌ها، قیمت آن به قیمت جفت ارز اتریوم/ بیت کوین بستگی دارد. اگر این جفت ارز کاهش یابد، قیمت چین لینک به 4.5 دلار خواهد رسید.

در زمان نگارش این مقاله، چین لینک با قیمت 6.53 دلار معامله می شد.

اتریوم

این استراتژیست ارزهای دیجیتال پرایس اکشن اتریوم را نیز دنبال می کند. طبق گفته آلت کوین شرپا، اتریوم همچنان می‌تواند شتاب صعودی خود را تا زمانی که بالاتر از سطح کلیدی ماهانه 1460 دلار باقی بماند، حفط کند.

این سطوح ماهانه هنوز پا برجا هستند. هنوز هم در کوتاه مدت انتظار دارم قیمت از قیمت فعلی بالاتر رود.. به نظر من 1800 دلار یک سطح کلیدی برای اتریوم است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر 19984 دلار است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx