سرمایه گذاری 177 میلیون دلاری بنیانگذار ردیت در ارزهای دیجیتال

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بنیانگذار ردیت 177 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کند سون سون سیکس (Seven Seven Six) یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در ایالات متحده است که توسط الکسیس اوهانیان خالق Reddit تأسیس شده است. گزارش شده است که این شرکت 177 میلیون دلار سرمایه برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال جمع آوری […]

ردیت و ارزهای دیجیتال

بنیانگذار ردیت 177 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کند

سون سون سیکس (Seven Seven Six) یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در ایالات متحده است که توسط الکسیس اوهانیان خالق Reddit تأسیس شده است. گزارش شده است که این شرکت 177 میلیون دلار سرمایه برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال جمع آوری خواهد کرد. این شرکت قصد دارد این مبلغ را مستقیماً به کریپتو اختصاص دهد که در حال حاضر بسیار پایین‌تر از سطوح بالای تاریخی خود معامله می‌شوند.

اوهانیان در اوایل امسال 500 میلیون دلار برای شرکت سون سون سیکس جمع آوری کرد. این وجوه برای حمایت از توسعه استارت‌آپ‌های ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه بود.

طبق گزارش های اخیر، شرکت سون سون سیکس صندوق جدیدی به نام “Kryptós” راه اندازی کرده است. همچنین این شرکت فاش کرد که از رکود بازار ارزهای دیجیتال استفاده خواهد کرد و در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهد کرد که قیمت‌های آن در حال حاضر مقرون به صرفه است.

اگر واقعاً مدت زیادی در این صنعت هستید، این بهترین زمان برای خرید است. این یک حراج واقعی است. همه چیز برای فروش هست.

جالب است که ورود این شرکت به بازار در میانه زمستان ارزهای دیجیتال انجام می شود. بیت کوین، برای مثال، بیش از 70 درصد از سقف تاریخی خود در نوامبر سال گذشته کاهش یافته است، در حالی که ارزش اتریوم (دومین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار) نزدیک به 67 درصد کاهش یافته است.

بنیانگذار ردیت و کریپتو

در مورد الکسیس اوهانیان، لازم به ذکر است که او طرفدار جدی بخش ارزهای دیجیتال است. تابستان گذشته، او اعتراف کرد که تعداد زیادی اتریوم دارد.

او در آن زمان گفت:

من فکر می‌کنم اتریوم، حداقل برای یکی دو سال آینده، واقعاً بیشترین توانایی را برای اثبات، یا حداقل بیشترین پتانسیل برای نشان دادن چیزی داشته است، زیرا برای ساخت برنامه های کاربردی زیادی مناسب است.

در اوایل سال جاری، بنیانگذار ردیت با دادن یک هدیه نسبتاً غیرمعمول به همسرش، قهرمان مشهور تنیس سرنا ویلیامز، فعالیت های خود در زمینه ارزهای دیجیتال را دوچندان کرد. او یک توکن از مجموعه توکن های BAYC را به سرنا ویلیامز اهدا کرد.

اوهانیان در زیر پست همسرش اظهار داشت:

اول، من سرنا پانک را برایت گرفتم، حالا میمون صورتی را که می‌خواستی… می‌فهمی که من از این به بعد فقط به تو NFT هدیه می‌دهم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx