چارلز هاسکینسون: اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده بدون هدف است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

چارلز هاسکینسون  اتریوم کلاسیک را یک پروژه مرده بدون هدف نامید چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو گفت که اتریوم کلاسیک یک “پروژه مرده بدون هیچ هدف یا استدلال قانع کننده ای” است. هاسکینسون این پاسخ را به اتهاماتی مبنی بر اینکه می‌خواهد از ماینرهای ETC بهره‌برداری کند، داد. یکی از حامیان اتریوم کلاسیک در توییتر، هاسکینسون […]

اتریوم کلاسیک مرده

چارلز هاسکینسون  اتریوم کلاسیک را یک پروژه مرده بدون هدف نامید

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو گفت که اتریوم کلاسیک یک “پروژه مرده بدون هیچ هدف یا استدلال قانع کننده ای” است.

هاسکینسون این پاسخ را به اتهاماتی مبنی بر اینکه می‌خواهد از ماینرهای ETC بهره‌برداری کند، داد. یکی از حامیان اتریوم کلاسیک در توییتر، هاسکینسون را متهم کرده بود که پس از پیشنهاد مالیات 20 درصدی ماینرها، سعی در دوشیدن شبکه دارد.

هاسکینسون اخیراً ایجاد یک پروتکل غیرمتمرکز خزانه داری و یک صندوق توسعه برای ETC را توصیه کرده بود. این پیشنهاد تخصیص پاداش بلوک اتریوم کلاسیک را تغییر می‌دهد و بخشی از پاداش به پروتکل غیرمتمرکز خزانه‌داری می‌رود.

ماینرهای اتریوم کلاسیک این ایده را رد کردند زیرا باعث کاهش پاداش آنها می‌شد.

اکنون که یک کاربر این ایده را در انتقاد از هاسکینسون مورد حمله قرار داد، بنیانگذار کاردانو فرصت شفاف سازی مسائل را از دست نداد و به این ارز دیجیتال تاخت.

به گفته هاسکینسون، “صندوق توسعه پایدار” به معنای “مالیات ماینرها” تعبیر شد و افزود که “ETC هنوز برای آنچه که می‌توانست باشد ناراحتم می‌کند.”

برداشت هاسکینسون در مورد اتریوم کلاسیک با توجه به سابقه انتقاد او از دیگر شبکه های بلاک چین، کاملاً تعجب آور نیست. بنیانگذار کاردانو قبلا سولانا را با یک کنسول قدیمی نینتندو مقایسه کرده بود.

آیا اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده است؟

در حالی که هاسکینسون فکر می کند اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده است، چندین شرکت رمزنگاری مانند گری اسکیل و غول ماینینگ انت پول با این موضوع مخالف هستند زیرا سرمایه گذاری های قابل توجهی در این شبکه انجام داده اند.

دارایی های ETC که تحت مدیریت گری اسکیل است حدود 490 میلیون دلار است، در حالی که  انت پول تنها 10 میلیون دلار برای حمایت از اکوسیستم شبکه بلاکچین سرمایه گذاری کرده است.

جدا از آن، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم از ماینرها خواست به اتریوم کلاسیک مهاجرت کنند زیرا این یک “زنجیره خوب” با “جامعه استقبال کننده” است.

در همین حال، اتریوم کلاسیک یکی از دارایی های دیجیتالی با بهترین عملکرد در هفته های اخیر بوده است. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته و در بالای 40 دلار معامله می شود.

هاسکینسون Ergo را برای استخراج کنندگان اثبات کار توصیه می کند

چارلز هاسکینسون بلاکچین Ergo (ERG) را برای کاربران اثبات کار (PoW) توصیه کرده است و می‌گوید این یکی از معدود کوین های موجود در فضای PoW است که هنوز نوآوری دارد و جامعه بزرگی دارد.

طبق وب سایت Ergo، شبکه بلاکچین یک پلتفرم قرارداد هوشمند غیرمتمرکز است که آزادی اقتصادی مردم عادی را تضمین می کند.

در همین حال، شبکه PoW از ماینرهای اتریوم خواسته است تا پس از انتقال اتریوم به سمت اثبات سهام، به بلاکچین خود برگردند.

نظرسنجی اخیر توییتر نشان داد که اکثر ماینرهای اتریوم قصد استخراج Ergo را پس از مرج اتریوم را دارند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx