بلاکچین خصوصی سامسونگ معرفی شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

معرفی بلاکچین خصوصی سامسونگ برنامه‌هایی که بر اعتماد و ایمنی متکی هستند، مانند سامسونگ از جمله برنامه‌هایی هستند که شروع به استفاده از فناوری بلاکچین خصوصی کرده‌اند، زیرا کاربردهای بالقوه آن همچنان در حال گسترش است. سامسونگ، غول الکترونیکی و نرم افزاری کره جنوبی، در 13 اکتبر از پیاده سازی سیستم امنیتی به سبک بلاکچین […]

بلاکچین سامسونگ

معرفی بلاکچین خصوصی سامسونگ

برنامه‌هایی که بر اعتماد و ایمنی متکی هستند، مانند سامسونگ از جمله برنامه‌هایی هستند که شروع به استفاده از فناوری بلاکچین خصوصی کرده‌اند، زیرا کاربردهای بالقوه آن همچنان در حال گسترش است.

سامسونگ، غول الکترونیکی و نرم افزاری کره جنوبی، در 13 اکتبر از پیاده سازی سیستم امنیتی به سبک بلاکچین خصوصی برای دستگاه های هوشمند خود خبر داد.

هدف این سیستم که Knox Matrix نامگذاری شده است، افزایش ایمنی محیطی است که شامل چندین دستگاه است با نظارت هر دستگاه هوشمند بر فعالیت سایرین و به اشتراک گذاری داده های دسترسی به منظور انجام فرآیند ثبت گزارش از طریق نظارت متقابل چند لایه با بلاکچین سامسونگ است.

قابل ذکر است که این فناوری به عنوان تجدید نظر در استراتژی امنیتی موجود این شرکت در آخرین کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ معرفی شد، اگرچه این شرکت جزئیات بیشتری در مورد عملکرد داخلی سیستم ارائه نکرد.

به عنوان مثال، سامسونگ ادعا می کند که استفاده از تلفنی که به ابزار هوشمند دیگری مانند تلویزیون یا تهویه مطبوع هوشمند مرتبط است، این موارد را در برابر هر گونه تهدید مقاوم تر می کند.

ساده کردن مراحل ورود

به گفته سامسونگ، سیستم Knox Matrix آن نیز روند ورود به سیستم را در کل خانه ساده می کند. این به این دلیل است که وضعیت ورود به سیستم به طور خودکار به دستگاه‌های داخل خانه منتقل می‌شود که برای پیوستن به شبکه به آن نیاز دارند. با این حال، به طور همزمان، احتمالاً از دسترسی به اطلاعات حیاتی توسط دستگاه های دیگر متصل به شبکه جلوگیری می کند. سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا مشخصات فنی این سیستم بلاکچین خصوصی فاش نکرد.

وقتی صحبت از اجرای اقدامات امنیتی به‌طور خاص برای اکوسیستم‌های مبتنی بر فناوری بلاکچین خصوصی یا ارزهای دیجیتال می‌شود، سامسونگ سامسونگ پیشرو در این حوزه است. در اوایل سال 2019، این تجارت شامل یک کیف پول در گوشی هوشمند پرچمدار خود، سامسونگ گلکسی اس 10 بود که امنیت کلیدهای خصوصی را از طریق مکانیزم های مبتنی بر سخت افزار و همچنین اعلام تولید تراشه های استخراج بیت کوین را امکان پذیر می کرد. فناوری امنیتی که در آن زمان ارائه می شد به نام Knox شناخته می شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx