ایردراپ هایپرلین (Hyperlane)

انتشار 3 هفته قبل
ایردراپ هایپرلین

هایپرلین (Hyperlane) به عنوان یک لایه تعامل‌پذیری جهانی و بدون مجوز (permissionless)، به منظور بهبود ارتباطات و امنیت در محیط‌های مختلف بلاکچینی طراحی شده است. این پروژه به تازگی توانسته است ۱۸.۵ میلیون دلار جذب سرمایه کند و ارزش آن به ۷۴ میلیون دلار رسیده است. اخیرا شایعاتی مبنی بر احتمال برگزاری ایردراپ توکن‌های Hyperlane مطرح شده است. در ادامه، نگاهی به این ایردراپ و ویژگی‌های پروژه هایپرلین خواهیم داشت.

هایپرلین چیست؟

هایپرلین یک لایه تعامل‌پذیری (interoperability)‌ است که چند ویژگی کلیدی دارد:

  • استقرار بدون مجوز: هایپرلین این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به مجوز خاص، آن را در هر محیط بلاکچینی اعم از لایه ۱، رول‌آپ‌ها یا اپ‌چین‌ها پیاده‌سازی کنند.
  • ارتباط بین زنجیره‌ای: با استفاده از هایپرلین، امکان برقراری ارتباط بین زنجیره‌ها فراهم می‌شود، به شرط آنکه هایپرلین بر روی آن‌ها مستقر شده باشد.
  • ماژولار بودن: این لایه شامل ماژول‌های امنیتی بین‌زنجیره‌ای است که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای تامین امنیت برنامه‌های خود آن‌ها را پیکربندی و سفارشی کنند.
  • برنامه‌های بین‌زنجیره‌ای: هایپرلین از توسعه اپلیکیشن‌هایی که در چندین بلاکچین عمل می‌کنند، پشتیبانی می‌کند.

هایپرلین به عنوان یک رقیب اصلی برای LayerZero شناخته می‌شود و توانسته است پشتیبانی قابل توجهی از سرمایه‌گذاران بزرگی مانند Galaxy Digital، CoinFund، Circle، Figment، Blockdaemon، Kraken Ventures و NFX جلب کند.

ایردراپ هایپرلین

اگر به دنبال فرصت‌های جدید و جذاب در دنیای بلاکچین هستید، احتمالا باید به ایردراپ هایپرلین توجه ویژه‌ای داشته باشید. این ایردراپ می‌تواند فرصتی مناسب برای ورود به دنیای بلاکچین و کسب توکن‌های رایگان باشد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx