جامعه آوه به دنبال راه اندازی این پروتکل در شبکه zkEVM پالیگان است

آوه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 546 نفر

آوه (Aave)، پروتکل غیرمتمرکز وام دهی، در حال بررسی استقرار نسخه ساده قابل اجرا (MVP) از آوه ورژن ۳ در شبکه آتی zkEVM پالیگان است. پیشنهاد مارک زلر، رهبر ادغام آوه، با هدف ایجاد یک حضور استراتژیک آوه در شبکه جدید پالیگان، پس از انتشار نسخه بتا شبکه اصلی در ۲۷ مارس است.

برای کاهش ریسک، این پیشنهاد توصیه می‌کند که ورود دارایی‌ها محدود شود و پارامترهای ریسک، محافظه‌کارانه‌تر تنظیم شود و تنها سه نوع وثیقه را توصیه می‌کند: توکن‌های رپد اتریوم (WETH) و توکن‌های رپد متیک (WMATIC) و همچنین استیبل کوین USDC. این پروپوزال توصیه می‌کند که فقط استیبل کوین USDC  دارایی قابل استقراض باشد. همچنین این پیشنهاد می‌خواهد در صورت موافقت جامعه، زمینه را برای انتشار احتمالی استیبل کوین GHO Aave در zkEVM فراهم کند.

zkEVM پالیگان یک رول آپ دانش صفر یا ZK-rollup خواهد بود که محاسبات خارج از زنجیره را بر روی یک لایه ثانویه برای تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر انجام می‌دهد و در عین حال امنیت را در اولویت قرار می‌دهد. هدف، گسترش بیشتر قابلیت‌های مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم است.

پالیگان می گوید zkEVM آن معادل ماشین مجازی اتریوم خواهد بود، به این معنی که انتظار می رود شبکه از همان کد اتریوم پشتیبانی کند. این قابلیت به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های اتریوم را نصب کنند و بدون ایجاد تغییرات قابل توجه از آن‌ها در شبکه zkEVM استفاده کنند.

آوه سابقه همکاری نزدیک با تیم های اصلی برای پیاده سازی پروتکل وام دهی خود را دارد، به ویژه در سال ۲۰۲۱ در بلاک چین های پالیگان و آوالانچ. گسترش آوه به شبکه زنجیره جانبی پالیگان (متمایز از zkEVM) در سال ۲۰۲۱ یک محرک قابل توجه برای افزایش فعالیت در شبکه بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx