خرید مشکوک مجیک توکن توسط وال‌ها درست قبل از لیست شدن در بایننس

مجیک توکن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 751 نفر

پس از خرید سنگین توکن مجیک (MAGIC) توسط یک نهنگ ناشناس در طول ماه اخیر، بایننس توکن پروژه را در لیست نوآوری خود قرار داده است. پس از آن، کاربران سوالات متعددی از جمله احتمال ترید داخلی را مطرح کردند.

ترید داخلی شامل معامله سهام یک شرکت سهامی عام یا سایر اوراق بهادار و رمزارزها توسط کارکنان با استفاده از اطلاعات غیرعمومی و با اهمیت درباره شرکت است. ترید داخلی بسته به زمانی که شخص خودی معامله را انجام می دهد و قوانین کشوری که شخص در آن ساکن است می تواند غیرقانونی یا قانونی باشد.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای که توسط Nansen Intern به اشتراک گذاشته شده است، قیمت مجیک توکن در ماه گذشته به لطف نهنگی که تقریباً یک میلیون دلار توکن را در ۳۰ روز گذشته خریداری کرده است، دو برابر شده است.

آدرس ۱۹۰۴۱۶.eth تنها خریدار در بازار نبود زیرا خریدهای شش رقمی یک حرکت عادی برای این توکن بوده است. این موضوع تقریبا احتمال ترید داخلی را حذف می‌کند و شاید بتوان گفت که لیست شدن در فهرست نوآوری بایننس هم به دلیل این خریدهای سنگین بوده است.

مجیک توکن چیست؟

MAGIC توکن پروژه زیرساخت بازی ترژر (Treasure) در شبکه آربیتروم است که شامل محصولات اصلی مانند Bridge world، The Beacon و Trove است. در این اکوسیستم، مجیک به عنوان یک توکن حکومتی و سودمند عمل می کند.
پس از فهرست کردن MAGIC در لیست نوآوری، بایننس معاملات توکن را در یک منطقه تجاری خاص که شامل توکن های نوآورانه است، باز می کند. بایننس با جدا کردن توکن‌هایی مانند MAGIC از دارایی‌هایی که به طور منظم معامله می‌شوند، از کاربران در برابر نوسانات گسترده و ریسک بالاتر محافظت می‌کند.

توکن‌های فهرست‌شده در لیست نوآوری در مقایسه با دارایی‌های سطح بالا مانند کاردانو، اتریوم و غیره، دارای ارزش بازار کمتری هستند. همانطور که انتظار می رود، بایننس قبل از اینکه به کاربران اجازه دهد تا دارایی های نوآورانه را معامله کنند، انواع سلب مسئولیت ها را گوشزد می کند. واریز MAGIC در حال حاضر باز است و کاربران می‌توانند برای دسترسی به جفت‌ ارزهای اسپات در اسرع وقت شروع به انتقال وجوه به بایننس کنند. برداشت برای مجیک توکن در ۱۳ دسامبر باز خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx