ایردراپ براچین | آموزش دریافت ایردراپ Berachain

ایردراپ براچین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 811 نفر

مقدمه

یکی از راه‌های کسب درآمد از بازار رمزارزها، دریافت ایردراپ‌ها است. ایردراپ روشی تبلیغاتی است که پروژه‌های کریپتویی مختلف از آن برای تبلیغات محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. ایردراپ‌ها معمولا از روش‌های مختلفی انجام و توزیع می‌شوند. برخی از ایردراپ‌ها به منظور تست پروژه صورت می‌گیرند؛ مانند ایردراپ براچین (Berachain) که هنوز در مرحله تست نت است و برای کاربرانی که در این مرحله با آن تعامل داشته باشند جوایزی در نظر گرفته شده است.

براچین یک بلاکچین سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) با عملکرد بالا است که بر اساس مکانیسم اجماع اثبات نقدینگی (PoL) ساخته شده است. هدف این رویکرد نوآورانه حل چالش‌هایی مانند تمرکز استیکینگ و نقدینگی محدود موجود در بلاک‌چین‌های اثبات سهام (PoS) است. براچین دارای اکوسیستم گسترده‌ای است که شامل ۳ رمزارز بومی می‌شود. این سه رمزارز شامل BERA، توکن حاکمیتی پروژه، BGT، توکن کاربردی براچین و HONEY، استیبل کوین اکوسیستم، می‌شوند

آموزش دریافت ایردراپ براچین Berachian

همانطور که گفته شد، براچین هنوز در مرحله تست است با این حال تیم پروژه اعلام کرده است که احتمالا شبکه اصلی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ راه اندازی می‌شود. تسک‌های ایردراپ براچین به دو دسته‌ی “تسک‌های گلگسی” و “تسک‌های تست‌نت” تقسیم می‌شوند. در ادامه ما نحوه انجام تسک‌های اصلی براچین را در همین دو دسته مورد بررسی قرار داده‌ایم.

تسک‌های گلکسی ایردراپ براچین

برای شروع، به یک کیف پول متامسک و یک حساب X (توییتر سابق) نیاز خواهید داشت. اگر کیف پول متامسک ندارید، می‌توانید با مطالعه لینک زیر از نحوه ایجاد آن مطلع شوید.

حال برای آغاز تعامل با براچین، از طریق این لینک وارد صفحه گلگسی این پروژه شوید. مطابق تصویر زیر، از آیکون مشخص شده با عدد ۱، کیف پول خود را به گلکسی متصل کنید. پس از آن، از قسمت مشخص شده با عدد ۲، وارد تسک‌های این بخش شوید.

ایردراپ براچین

سپس با صفحه زیر مواجه می‌شوید. این تسک مربوط به بازدید روزانه از برنامه غیرمتمرکز (dApp) براچین است. با کلیک بر روی گزینه Daily Visit Berachain Honey Dapp وارد این Dapp می‌شوید که پس از آن این تسک کامل می‌شود.

آموزش ایردراپ براچین

برای تکمیل تسک‌های مشخص شده با عدد ۳، به یک حساب توییتر نیاز دارید. در این بخش از شما خواسته می‌شود تا حساب براچین در این شبکه اجتماعی را دنبال کرده و متنی مشخص شده را بازنشر کنید. با انجام این کارها، مطابق تصویر زیر، مقابل هر تسک یک تیک سبز ظاهر مش‌شود و شما می‌توانید با کلیک بر روی کلید Claim، امتیازات خود را تصاحب کنید.

ارز دیجیتال براچین

تسک‌های تست‌نت براچین

از آنجایی که این شبکه هنوز در مرحله تست است، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و تنها با توکن‌های تستی پروژه، با براچین تعامل داشته باشد. برای شروع ابتدا از این لینک وارد صفحه dApp براچین شوید که مشابه تصویر زیر است. برای دریافت توکن تستی پروژه، آدرس اتریوم خود را از متامسک کپی کرده و آن را در قسمت Wallet Address وارد کنید. با کلیک بر روی گزینه Drip Token پس از چند دقیقه توکن‌های تستی BERA را دریافت می‌کنید. ممکن است دریافت توکن‌ها کمی زمان‌بر باشد که با توجه به استقبال زیاد و ازدحام شبکه تستی براچین امری طبیعی است.

ارز دیجیتال BERA

پس از دریافت توکن‌های تستی، از طریق این لینک وارد صرافی غیرمتمرکز براچین که BEX نام دارد وارد شوید. مطابق تصویر زیر، از گوشه سمت راست بالا، کیف پول خود را به این برنامه متصل کنید. سپس بر روی گزینه Swap Token کلیک کنید.

ارز دیجیتال HONEY

پس از ورود به قسمت توکن سواپ، با تصویر فوق روبه رو می‌شوید. در این قسمت توکن اول را بر روی BERA و توکن دوم را بر روی HONEY قرار دهید. مبلغ را به گونه‌ای وارد کنید که برای پرداخت کارمزد تراکنش موجودی داشته باشید. برای مثال ما ۰.۱ توکن BERA داشتیم و ۰.۰۹۸ واحد را در این قسمت وارد کردیم. پس از وارد کردن مقادیر، برنامه نرخ را محاسبه و کرده و تعداد HONEY دریافتی شما را مشخص می‌کند. بر روی گزینه Preview کلیک کنید.

ارز دیجیتال BGT

در گام بعدی مطابق تصویر زیر، وارد قسمت Preview می‌شوید. در این بخش جزئیات بیشتری را مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی Swap، کیف پول متامسک باز شده و از شما می‌خواهد تا تراکنش را تایید کنید. پس از تایید تراکنش، توکن‌های BERA شما به استیبل کوین HONEY تبدیل می‌شود.

دریافت ایردراپ

برای افزایش شانس خود برای دریافت ایردراپ براچین می‌توانید از برنامه‌های دیگر اکوسیستم دیدن کرده و با آن‌ها تعامل برقرار کنید. برای مثال، سرویس Pool، که می‌توانید از قسمت بالا و سمت چپ صفحه، وارد آن شوید. پس از ورود، مطابق تصویر زیر، روی گزینه Single Token کلیک کنید. حال مقداری از توکن‌های HONEY خود را وارد کنید و بر روی Preview کلیک کنید.

ارز دیجیتال رایگان

در گام بعدی صفحه زیر را مشاهده می‌کنید. بر روی Approve HONEY کلیک کنید.

خرید ارزدیجیتال

با مشاهده تصویر زیر، برروی Add Liquidity کلیک کنید. پس از آن متامسک از شما تایید تراکنش را می‌خواهد و با تایید تراکنش توکن‌های HONEY شما به استخر نقدینگی براچین افزوده می‌شوند.

خرید رمزارز

پس از اضافه کردن نقدینگی به پروتکل، می‌توانید از قسمت Rewards دارایی خود را در استخر نقدینگی مشاهده کنید و یا با استفاده از گزینه Claim پاداش (توکن تستی) خود را برداشت کنید.

رمزارز رایگان

تعامل با پاراچین به دلیل اکوسیستم گسترده آن محدود به موارد بالا نمی‌شود. سرویس دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید ضرب (mint) و بازخرید (redeem) استیبل کوین HONEY است. با استفاده از این لینک وارد بخش مربوطه شوید. کیف پول خود را به برنامه متصل کنید. از آنجایی که در مراحل قبلی ما فقط توکن HONEY را بدست آوردیم، ابتدا باید وارد قسمت Redeem استفاده کنیم. در این قسمت ارزهای HONEY و  STGUSDC (برای مثال) را انتخاب کنید. سپس تمام توکن‌های HONEY باقی مانده را در بخش مربوط به آن وارد کنید و بر روی Approve HONEY کلیک کنید. با تایید تراکنش در متامسک، توکن STGUSDC را دریافت خواهید کرد.

براچین چیست

برای ادامه می‌توانید مطابق تصویر زیر، وارد قسمت Mint شوید و دوباره استیبل کوین HONEY را ضرب کنید.

خرید براچین

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx