بایننس خرید دارو با ارز دیجیتال در اوکراین را امکان پذیر کرد

خرید دارو در اوکراین با رمزارزها به کمک صرافی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 557 نفر

خرید دارو در اوکراین با همکاری بایننس

یکی از بزرگترین داروخانه های زنجیره ای در اوکراین به نام  ANC Pharmacyfi با همکاری صرافی بایننس امکان خرید دارو و تجهیزات پزشکی با ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. این صرافی در چند ماه گذشته بارها خدمات خود را به این کشور جنگ زده ارائه کرده است. اندکی پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه، ۱۰ میلیون دلار دارایی دیجیتال به اوکراین اهدا کرد و یک کارت رمزنگاری ویژه برای پناهندگان اوکراینی معرفی کرد.

خرید دارو با ارزهای دیجیتال

داروخانه ANC اعلام کرد که مشتریان می توانند محصولات پزشکی را به جای فیات با ارزهای دیجیتال خریداری کنند. برای انجام این کار، آنها باید سفارش خود را از طریق وب سایت رسمی شرکت ثبت کنند. این نوآوری پس از همکاری با بزرگترین پلتفرم ارز دیجیتال جهان یعنی بایننس امکان پذیر شد. کاربران می توانند اپلیکیشن صرافی بایننس را دانلود کنند، محصول خاصی را انتخاب کنند، صورتحساب را با استفاده از بایننس پرداخت کنند و می توانند دارو را از هر داروخانه که به آن‌ها نزدیک تر است دریافت کنند.

اول از همه، فناوری بایننس پی (Binance Pay) در داروخانه های شهر کیف در دسترس است. ما از سلامت شما مراقبت می کنیم در حالی که شما از ارز دیجیتال خود مراقبت می کنید. بایننس یکی از اولین کسانی بود که پس از حمله نیروهای پوتین به این کشور در فوریه سال گذشته، از اوکراین حمایت مالی کرد. این شرکت ۱۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را برای حمایت از مردم محلی آسیب دیده از درگیری نظامی توزیع کرد و یک پورتال وب اهدایی به نام صندوق امداد اضطراری اوکراین ایجاد کرد. این شرکت نزدیک به ۲۹۳۶ بیت کوین (در زمان نوشتن این مقاله) جمع آوری کرده است که تقریباً ۵۰ میلیون دلار ارزش دارد.

موضع سخت بایننس در برابر روس ها

در ابتدا، بایننس تمایلی به مسدود کردن حساب های مشتریان روسی نداشت و ادعا کرد که بسیاری از آنها هیچ ارتباطی با جنگ روسیه در اروپای شرقی ندارند. تحریم‌های پولی شدیدی که اتحادیه اروپا در ماه آوریل علیه روسیه اعمال کرد، روندها را تغییر داد و این پلتفرم خدمات خود را به ساکنان روسیه که درایی آن‌ها بیش از ۱۰۰۰۰ یورو بود محدود کرد. همچنین حساب برخی از افراد مرتبط با سیاستمداران بلندپایه روسیه را مسدود کرد. به عنوان مثال می توان به الیزاوتا پسکووا (دختر دیمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین) و پولینا کووالوا (دختر ناتنی وزیر امور خارجه سرگئی لاوروف) اشاره کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx