بیت کوین با بالاترین احساسات صعودی در یک سال اخیر

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، بیت کوین در حال حاضر با بالاترین میزان احساسات صعودی در بیش از یک سال اخیر بر اساس نسبت نظرات مثبت و منفی روبرو است. روز یکشنبه، قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح از ۱۲ ژوئن یعنی ۶۹,۴۰۴ دلار رسید. با این حال، از آن زمان بخشی از سود […]

بیت کوین

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، بیت کوین در حال حاضر با بالاترین میزان احساسات صعودی در بیش از یک سال اخیر بر اساس نسبت نظرات مثبت و منفی روبرو است. روز یکشنبه، قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح از ۱۲ ژوئن یعنی ۶۹,۴۰۴ دلار رسید. با این حال، از آن زمان بخشی از سود خود را از دست داده و در حال حاضر در صرافی ارزینجا با قیمت ۶۷,722 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین در اوایل این ماه شاهد جهش قابل توجهی در احساسات بازار بود. در واقع، به دلیل بهبود چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال، تنها طی دو تا چهار روز از ترس به طمع تغییر جهت داد. در ۵ جولای، بیت کوین در صرافی ارزینجا تا ۵۳,۳۵۰ دلار سقوط کرد. این ارز دیجیتال به دلیل فشار فروش ناشی از بازپرداخت‌های آغاز شده توسط صرافی منحل شده‌ی Mt. Gox و دولت آلمان ضربه سختی دید. اما تنها با گذشت هشت روز، توانست دوباره سطح ۶۰,۰۰۰ دلار را پس بگیرد و توپ به زمین گاوهای بازار (طرفداران افزایش قیمت) افتاد.

اکنون باید دید که آیا بیت‌کوین سرانجام قادر خواهد بود تا سطح ۷۰,۰۰۰ دلار را مجدداً به دست آورد و جای پایی محکم بالای آن پیدا کند، چیزی که ارز دیجیتال پیشرو تاکنون در انجام آن ناموفق بوده است. بیتکوین در ماه مارس در میان هیجان شدید پیرامون موفقیت صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین، به قیمت ۷۳,۷۹۴ دلار رسید.

احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اواخر سال جاری به احتمال زیاد یک عامل محرک صعودی قدرتمند دیگر برای بیت کوین خواهد بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx