ETF بیت کوین و ETF اتریوم در چه وضعیتی هستند؟

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

داده‌های اخیر از فارساید نشان می‌دهد که جابه‌جایی قابل توجهی در صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین و اتریوم رخ داده است. ETFهای بیت کوین در تاریخ ۲۹ جولای، ۱۲۰.۱ میلیون دلار ورودی سرمایه را تجربه کردند که از کاهش قیمت بیت کوین به ۶۶ هزار دلار بهره بردند. صندوق IBIT بلک راک […]

ETF بیت کوین

داده‌های اخیر از فارساید نشان می‌دهد که جابه‌جایی قابل توجهی در صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین و اتریوم رخ داده است. ETFهای بیت کوین در تاریخ ۲۹ جولای، ۱۲۰.۱ میلیون دلار ورودی سرمایه را تجربه کردند که از کاهش قیمت بیت کوین به ۶۶ هزار دلار بهره بردند. صندوق IBIT بلک راک با ورودی چشمگیر ۲۰۵.۶ میلیون دلار برجسته شد که بزرگترین ورودی سرمایه از ۲۲ جولای تاکنون بوده و ورودی خالص IBIT را به ۱۹.۹ میلیارد دلار رساند. در مقابل، صندوق GBTC گری‌اسکیل ۵۴.۳ میلیون دلار خروجی سرمایه را ثبت کرد که خروجی خالص کل آن را به ۱۸.۹ میلیارد دلار افزایش داد. سایر ETFهای بیت کوین از جمله BITB بیت‌وایز و FBTC فیدلیتی نیز به ترتیب با خروجی‌های ۲۱.۳ میلیون دلاری و ۵.۹ میلیون دلاری مواجه شدند. با وجود این خروجی‌ها، کل ورودی‌های سرمایه به ETF های بیت کوین اکنون به ۱۷.۷ میلیارد دلار رسیده است.

در مقابل، ETFهای اتریوم همچنان با خروجی سرمایه مواجه بودند و در ۲۹ جولای ۹۸.۳ میلیون دلار خروجی سرمایه را تجربه کردند. این روند عمدتا توسط صندوق ETHE گری‌اسکیل هدایت می‌شود که ۲۱۰ میلیون دلار خروجی سرمایه داشت و خروجی کل آن را به ۱.۷ میلیارد دلار رساند. در میان نه صادرکننده ETF اتریوم، شش مورد ورودی سرمایه داشتند که ETHA بلک راک با ورودی ۵۸.۲ میلیون دلار پیشرو بود و ورودی خالص کل آن را به ۵۰۰.۲ میلیون دلار رساند. با وجود برخی ورودی‌های مثبت، کل خروجی خالص برای ETFهای اتریوم به ۴۴۰.۱ میلیون دلار افزایش یافت. این داده‌ها روندهای متضاد در احساس سرمایه‌گذاران نسبت به ETFهای بیت کوین و اتریوم را نشان می‌دهد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx