تحلیل قیمت بیت کوین | بررسی قیمت رمزارز BTC

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 289 نفر

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین از ناحیه پشتیبانی ۲۴۰۰۰ دلار شروع به افزایش مداوم کرد. قیمت نزدیک به سطوح ۲۵۵۰۰ و ۲۶۲۰۰ دلار افزایش یافت و موانع بسیاری را برطرف کرد. حرکت واضحی بالاتر از سطح ۲۷۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ۵۵ ساده (۴ ساعت) وجود داشت. گاوها برای حرکت به بالای منطقه ۲۸۰۰۰ دلاری سرعت گرفتند. قیمت حتی به بالای منطقه مقاومت ۲۸۵۰۰ دلار رسید و نزدیک به ۲۸۵۷۸ دلار معامله شد.

اخیراً یک اصلاح نزولی زیر سطح ۲۸۰۰۰ دلار وجود دارد. قیمت به زیر سطح ۲۳.۶% فیب اصلاحی (از ۲۴,۴۴۳ دلار به بالاترین نقطه یعنی ۲۸,۵۷۸ دلار) کاهش یافت. قیمت بیت کوین اکنون بالای ۲۷۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ۵۵ ساده (۴ ساعت) معامله می شود. مقاومت فوری در صعود نزدیک به سطح ۲۸۳۵۰ دلار است.

اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۸۵۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۹۵۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می تواند به سمت منطقه ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یابد. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه ۳۲۰۰۰ دلاری سوق دهد. اگر شکست صعودی وجود نداشته باشد، ممکن است قیمت یک اصلاح نزولی زیر ۲۸۰۰۰ دلار را آغاز کند. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به ۲۸۱۰۰ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت ارز BTC/USD شکل می گیرد.

حمایت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۲۶۵۰۰ دلار است. این نزدیک به سطح ۵۰% فیب اصلاحی (از ۲۴,۴۴۳ دلار به ۲۸,۵۷۸ دلار) است. هر ضرر بیشتر ممکن است نیاز به حرکت به سمت منطقه حمایت ۲۴۰۰۰ دلاری داشته باشد.

قیمت بیت کوین

با نگاهی به نمودار، قیمت بیت کوین به وضوح بالای ۲۶۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۵۵ ساده (۴ ساعت) معامله می شود. به طور کلی، اگر حرکت واضحی به بالای سطح ۲۸۵۰۰ دلار در کوتاه مدت وجود داشته باشد، قیمت می تواند به افزایش خود ادامه دهد.

شاخص های تکنیکال

MACD – MACD چهار ساعته اکنون در منطقه صعودی حرکت خود را از دست می دهد.

RSI (شاخص قدرت نسبی) – RSI چهار ساعته اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت کلیدی – ۲۸۰۰۰ دلار و ۲۶۵۰۰ دلار.

سطوح مقاومت کلیدی – ۲۸۳۵۰ دلار، ۲۸۵۰۰ دلار و ۳۰۰۰۰ دلار.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx