اسکاراموچی: بیت کوین از طلا پیشی خواهد گرفت

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

آنتونی اسکاراموچی پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار بیت کوین ظرف یک دهه می‌تواند از ارزش بازار طلا پیشی بگیرد. این پیش‌بینی با توجه به افزایش پذیرش بیت کوین در میان سرمایه‌گذاران نهادی و شرکت‌ها مطرح شده است. نمونه‌هایی از این پذیرش شامل سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی و خرید بیت کوین توسط شرکت‌ها است.

بیت کوین از طلا پیشی خواهد گرفت

در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل، آنتونی اسکاراموچی، بنیان‌گذار اسکای‌بریج کپیتال، پیش‌بینی کرد که بیت کوین به زودی از طلا در ارزش بازار سبقت خواهد گرفت.

اسکاراموچی استدلال کرد که باید ارزش بیت کوین را مشابه طلا در نظر گرفت و تخمین زد که بیت کوین می‌تواند ظرف یک دهه از ارزش بازار فعلی طلا که ۱۵ تا ۱۶ تریلیون دلار است، پیشی بگیرد.

پیش‌بینی او با پیش‌بینی‌های قبلی آنتونی پومپلیانو همخوانی دارد که او نیز پیش‌بینی کرده بود بیت کوین‌ ظرف کمتر از ده سال از طلا سبقت خواهد گرفت.

اسکاراموچی همچنین به روند رو به رشد پذیرش بیت کوین در میان سرمایه‌گذاران نهادی اشاره کرد. به عنوان مثال، صندوق‌های بازنشستگی ایالت‌های ویسکانسین، جرسی سیتی و میشیگان اخیرا سرمایه‌گذاری قابل توجهی در بیت کوین از طریق صندوق‌های بلک‌راک و گری‌اسکیل انجام داده‌اند که در مجموع به ۱۶۴ میلیون دلار می‌رسد.

علاوه بر این، صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی دولت ژاپن در حال بررسی بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری بالقوه است که این امر نیز تحت تاثیر تغییرات قابل توجه در اقتصاد و فناوری است.

در بخش شرکتی، دیفای تکنولوژیز (DeFi Technologies) با خرید ۱۱۰ بیت کوین به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت خزانه‌داری خود به این روند پیوسته است. این اقدام منجر به افزایش قابل توجه قیمت سهام این شرکت شد و علاقه رو به رشد کسب‌وکارها به بیت کوین را برجسته کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx