بیت هامب به دستکاری قیمت و انجام تراکنش های تقلبی متهم شده است

بیت هامب
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 304 نفر

طبق گزارش رسانه های محلی، دادستان های کره جنوبی به صرافی ارز دیجیتال بیت هامب (Bithumb) به اتهام دستکاری قیمت و تراکنش های تقلبی در توکن های محلی، از جمله GoMoney2 و Pixel Coin، یورش بردند. مدیران بیت هامب اوایل این هفته به طور جداگانه به اتهام اختلاس و دستکاری قیمت متهم شدند.

دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول به خبرگزاری یونهاپ گفت که بررسی بیت ها‌مب برای جمع آوری داده های تراکنش روی GoMoney2 و Pixel Coin است. GoMoney2 هنوز در بیت هامب معامله می شود، در حالی که Pixel Coin هرگز در این پلتفرم لیست نشده است. گزارش شده است که دادستان ها در حال برنامه ریزی برای جستجو و توقیف صرافی های محلی کوین وان (Coinone) و آپ‌بیت (Upbit) هستند که هر دو Pixel را به دلیل عدم رعایت استانداردهای داخلی از فهرست خود خارج کردند.

به‌طور جداگانه، دادستان سئول روز چهارشنبه برای کانگ جونگ هیون، رئیس بیت هامب، به اتهام اختلاس و معاملات متقلبانه، درخواست حکم بازداشت صادر کرد. خواهر او کانگ جی یون، مدیر اجرایی دو شرکت وابسته به بیت ها‌مب، Inbiogen و Bucket Studio است که در ماه ژانویه نیز توسط مقامات به اتهام اختلاس و دستکاری قیمت سهام مورد بازرسی قرار گرفت. شرکت Inbiogen کانگ مالک تولید کننده تجهیزات ویدئویی Vidente است که بزرگترین سهامدار بیت ها‌مب است.

بیت هامب دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در کره جنوبی از نظر حجم معاملات است و یکی از پنج پلتفرم دارای مجوز کامل این کشور می‌باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx