بیت کوین آماده یک جهش قیمتی است

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

پیتر برنت، معامله‌گر باتجربه، معتقد است بیت کوین در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند اصلاح چند ماهه خود را پایان دهد و افزایش قیمت تازه‌ای را تجربه کند. برنت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که پوزیشن‌های لانگی را در بیت کوین باز کرده است؛ زیرا فکر می‌کند این رمزارز آماده شکست الگوی مگافون است. […]

بیت کوین

پیتر برنت، معامله‌گر باتجربه، معتقد است بیت کوین در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند اصلاح چند ماهه خود را پایان دهد و افزایش قیمت تازه‌ای را تجربه کند.

برنت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که پوزیشن‌های لانگی را در بیت کوین باز کرده است؛ زیرا فکر می‌کند این رمزارز آماده شکست الگوی مگافون است. این الگوی تکنیکال به عنوان یک الگوی ادامه دهنده صعودی شناخته شود، البته اگر مقاومت مورب خود را بشکند.

بر اساس گفته‌های برنت، قیمت بیت کوین پس از شکستن الگوی سر و شانه معکوس در داخل الکوی مگافون بزرگ‌تر، صعودی به نظر می‌رسد.

«ساختار غالب نمودار در تایم فریم هفتگی یک مثلث گسترده پنج ماهه یا مگافون است. ممکن است که یک شکست بزرگ نزدیک باشد. نمودار روزانه یک سر و شانه معکوس احتمالی را نشان می‌دهد که بخشی از ازدحامی گسترده‌تر است. من یک پوزیشن۲.۷ با ریسک ۴۰ بیس پوینت و یک استاپ لاس (حد ضرر) زیر کمترین قیمت جمعه باز کردم.»

قیمت بیت کوین

الگوی سر و شانه معکوس نشان می‌دهد که یک دارایی صعودی است زیرا معامله‌گران دیگر منتظر نیستند تا قیمت قبل از انباشت مجدداً به سطوح پایین اخیر بازگردد.

بر اساس نمودار برنت، او پیشنهاد می‌کند که اگر بیت کوین بتواند مقاومت خود را در حدود ۷۲,۰۰۰ دلار از میان بردارد، از الگوی مگافون بزرگ‌تر خارج خواهد شد.

هفته گذشته، برنت به ۷۳۶,۲۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس گفت که روند بیت‌کوین تا زمانی که در الگوی مگافون معامله شود نامشخص است.

«نمودارهای هفتگی و روزانه همچنان در حال تشکیل یک الگوی مگافون یا مثلث گسترده در BTC هستند. هنوز هیچ اعلامیه‌ای در مورد روند بعدی بیت کوین وجود ندارد.»

تحلیل بیت کوین
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx