هشکی گروپ با بازی تلگرامی کتیزن همکاری می‌کند

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

هشکی گروپ (HashKey Group)، یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات مالی دارایی دیجیتال در آسیا، با کتیزن، مینی گیم تلگرام، وارد یک همکاری شده است. به عنوان بخشی از این همکاری، این دو شرکت از اکوسیستم تون کوین (TON) برای توسعه محصولات گیمفای (GameFi) و ارائه زیرساخت‌های حوزه سرگرمی استفاده خواهند کرد. هشکی گلوبال (HashKey […]

کتیزن

هشکی گروپ (HashKey Group)، یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات مالی دارایی دیجیتال در آسیا، با کتیزن، مینی گیم تلگرام، وارد یک همکاری شده است. به عنوان بخشی از این همکاری، این دو شرکت از اکوسیستم تون کوین (TON) برای توسعه محصولات گیمفای (GameFi) و ارائه زیرساخت‌های حوزه سرگرمی استفاده خواهند کرد.

هشکی گلوبال (HashKey Global)، صرافی دارای مجوز متعلق به هشکی گروپ، در یک بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه اعلام کرد که به کاربران کتیزن دسترسی به خدمات دارایی دیجیتال را مطابق با مقررات، ارائه خواهد داد.

این همکاری در حالی صورت گرفته است که اهمیت اکوسیستم TON بطور روزانه در حال افزایش است. تون کوین در چندین فصل گذشته شاهد توسعه سریع و افزایش علاقه توسعه‌دهندگان بوده است. بن ال باز، مدیرعامل هشکی گلوبال، گفت:

در یک یا دو فصل گذشته، شاهد افزایش قابل توجه تعداد توسعه‌دهندگان در بلاکچین TON بوده‌ایم که نشان‌دهنده یک دوره پر رونق برای این اکوسیستم است.

وی افزود که حضور تیم‌های باتجربه در زمینه پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بازی‌هایی مانند کتیزن، عامل اصلی تصمیم هشکی برای آغاز این همکاری بوده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx