متامسک : اطلاعات کاربران را نمیفروشیم

کیف پول متامسک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

کیف پول متامسک: اطلاعات کاربران برای فروش نیست

شرکت نرم‌افزاری اتریوم کانسنسیس (ConsenSys) ارائه دهنده کیف پول متامسک بار دیگر به بحث و جدل‌هایی که به دلیل به‌روزرسانی اخیرش در نحوه خدماتش بوجود آمده است، پاسخ داد.

ماه گذشته، شرکت کانسنسیس مدت خدمات خود را برای جمع آوری داده های کاربران مانند نام، آدرس IP، تاریخ تولد، نام کاربری، اطلاعات تماس و جنسیت را به روز کرد. این شرکت بعداً به نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی در رابطه با به روز رسانی این شرکت پرداخت و گفت که کاربران می توانند انتخاب کنند که از Infura به عنوان ارائه دهنده خدمات نود پیش فرض خود استفاده نکنند.

در یک پست وبلاگ جدید، کانسنسیس اعلام کرد که هیچ داده‌ای از کاربران را نخواهد فروخت و آن را فقط برای اطمینان از انتشار موفقیت‌آمیز تراکنش و سایر عملکردها مانند حفاظت از حملات DDoS جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت نرم‌افزاری همچنین می‌گوید که در تلاش است تا داده‌های جمع‌آوری‌شده را تنها به مدت هفت روز ذخیره کند. ما در حال کار بر روی کاهش ماندگاری داده ها به ۷ روز هستیم و در به‌روزرسانی‌های آتی این سیاست‌های حفظ را به خط ‌مشی رازداری خود اضافه خواهیم کرد. ما هرگز داده‌های کاربر را که جمع‌آوری می‌کنیم، نمیفروشیم و نخواهیم فروخت. ما از داده‌ها کاملاً مطابق با محدودیت‌های استفاده توصیف‌شده در خط‌ مشی رازداری مان استفاده می‌کنیم.

کانسنسیس بازهم تکرار کرد که کاربران متامسک می‌توانند از گره‌های Infura استفاده نکنند، اما می‌گوید که استفاده از فراخوانی روش از راه دور جایگزین (RPC) ممکن است همیشه امنیت یا حریم خصوصی کاربران را به بهترین نحو تامین نکند.

ما همچنین در حال انجام برخی به‌روزرسانی‌ها برای متامسک هستیم تا تعهد خود را نسبت به انتخاب کاربر تقویت کنیم. در حالی که هنگام نصب کیف پول متامسک، به صورت از پیش تعیین شده Infura انتخاب شده است، گاهی اوقات کاربر می‌خواهد یک RPC شخص ثالث دیگر تعیین کند یا نود خود را میزبان تراکنش های خودش بکند.

اما از منظر حفظ حریم خصوصی، ما هشدار می دهیم که این گزینه ها ممکن است در واقع حریم خصوصی بیشتری را برای کاربران تامین نکنند. ارائه‌دهندگان جایگزین RPC سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و شیوه‌های داده متفاوتی دارند، و میزبانی خودکار یک نود ممکن است ارتباط حساب‌های اتریوم شما را با آدرس IP شما آسان‌تر کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx