صرافی Crypto.com تمام دارایی های خود را وثیقه کرده است

صرافی Crypto.com
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 365 نفر

صرافی Crypto.com تمام دارایی های خود را وثیقه کرده است

بر اساس بیانیه ۹ دسامبر در وب سایت صرافی Crypto.com یک صفحه اثبات ذخیره حسابرسی شده منتشر کرده است که نشان می دهد صرافی دارایی کافی برای پشتیبانی از بدهی های خود به مشتریان را دارد. صفحه جدید نشان می دهد که صرافی Crypto.com  حدود ۱۰۲ درصد بیت کوین، ۱۰۱ درصد اتریوم و ۱۰۲ درصد استیبل کوین USDC مورد نیاز برای پردازش برداشت ها را دارد. تتر، ریپل، دوج کوین، شیبا، چین لینک و ارز دیجیتال مانا نیز در این گزارش گنجانده شده اند که هر یک از آنها دارای ذخایر بالای ۱۰۰ درصد هستند.

بر اساس این بیانیه، حسابرسی توسط مازارس گروپ، یک شرکت بین المللی حسابرسی، مالیات و حسابداری انجام شده است.

جامعه ارزهای دیجیتال از زمان فروپاشی صرافی FTX در ماه نوامبر، صرافی های متمرکز را با دقت بیشتری زیر نظر داشته است. صرافی Crypto.com خود در این بحران گرفتار شده است، زیرا مجبور شد برای مدت کوتاهی برداشت از شبکه سولانا را به دلیل پیامدهای FTX متوقف کند.

تیم صرافی Crypto.com با انتشار سند ذخایر خود گفت امیدوار است نشان دهد که امانت دار خوبی برای دارایی‌های کاربران کریپتو است و می‌توان به آن برای پردازش تمام برداشت‌ها اعتماد کرد. کریس مارشالک، مدیر عامل صرافی Crypto.com، توضیح داد:

ارائه اثبات ذخایر حسابرسی شده گام مهمی برای کل صنعت برای افزایش شفافیت و آغاز روند بازگرداندن اعتماد است. Crypto.com به طور کامل متعهد است که به مشتریان در سراسر جهان ابزاری امن، ایمن و سازگار برای تعامل با ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

با توجه به اینکه برخی از کاربران به گزارش صرافی از دارایی‌ها و بدهی‌های خود اعتماد ندارند، صفحه اثبات ذخیره صرافی Crypto.com  همچنین روشی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند ذخایر خود را حسابرسی کنند. کاربران می‌توانند وارد برنامه شده و دارایی‌هایی را که در لحظه انجام حسابرسی در اختیار داشتند تأیید کنند، و می‌توانند هش مرکل را که از موجودی‌ها به دست می‌آید کپی کنند.

هنگامی که مشتری هش Merkle خود را به دست آورد، می تواند به یک صفحه حسابرس جداگانه تحت کنترل مازارس برود، جایی که می تواند شواهد دقیقی دریافت کند که بدهی های آنها بخشی از یک درخت مرکل بزرگتر بدهی های حسابرسی شده صرافی است.

مازارس ادعا می کند که صفحه حسابرس آن نسخه ای از برنامه منبع باز Silver Sixpence Merkle Tree Generator را اجرا می کند. این به این معنی است که اگر صفحه حسابرس به نحوی برای ایجاد نتایج نادرست طراحی شده باشد، هر برنامه نویسی باید بتواند با اجرای برنامه در محیط توسعه دهنده خود این موضوع را کشف کند.

صرافی Crypto.com آخرین مورد از یک سری صرافی است که صفحات اثبات ذخیره را برای فرونشاندن ترس کاربران کریپتو ارائه می دهد. صرافی OKX  اثبات ذخایر خود را در ۲۳ نوامبر ارائه کرد، اگرچه بدهی های آن هنوز توسط یک شرکت حسابرسی تأیید نشده است، از طرفی صرافی بایننس حسابرسی اثبات ذخیره خود را برای بیت کوین های خود در ۷ دسامبر منتشر کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx